Welkom op mijn blog

vrijdag 24 september 2010

Nieuw project


Dit is een nieuw project waar ik momenteel mee bezig ben. Ik ben begonnen met zelf een mini album maken over een weekje vakantie in Zeeland. Ik heb de kaften van het album gemaakt van gewoon karton van een doos en deze heb ik bekleed met scrappapier. De binnen bladen zijn van cardstock ook bekleed met scrappapier. De eerste foto is de voorkant waarbij ik ook het lijstje om de foto zelf heb gemaakt van karton en scrappapier. De letters zijn gemaakt met mijn Cricut. De 2e foto is van een binnenblad. Het is wel veel werk zelf een album maken maar ook wel heel erg leuk.

2 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Cynthia, ik vind het super gemaakt zo.
Kan toch zien dat je met eenvoudig materiaal ook best wat moois kan maken. Ben erg benieuwd naar de volgende pagina's.
groetjes Mam (creamutskaartjes)

Cynthia zei

Hoi mam,

Als eerst bedankt dat je de 1e volger bent :-) Ik heb al aardig wat pagina's in elkaar zitten alleen moet er overal nog teksten bij maar zodra die erbij zitten dan zet ik de rest van de foto's er ook neer.

Groetjes