Welkom op mijn blog

donderdag 18 november 2010

Derwent kleurpotloden

Hier is hij dan eindelijk mijn Derwent kleurenkoffer met alle 72 potloden. Ik heb er zelf voor gekozen om er op te moeten wachten want ik moest het wel even bij elkaar sparen maar uiteindelijk wel een stuk goedkoper dan alle potloden los kopen dus het was het wachten wel waard. Intussen al druk bezig geweest met mijn nieuwe set en hoop jullie vanmiddag een voorbeeld te kunnen laten zien. Aan de rechterkant ligt een kleurenkaart met dank aan Anne-Marije (echt heel erg bedankt!) en zo kan ik heel makelijk het papier en de potloden bij elkaar laten passen.

Groetjes,

Cynthia

1 opmerking:

Sieta zei

Hoi hoi, oooo dit is gaaf zeg. Nu heb je alle potloden in een keer, het kost wat maar het was het wachten waard. En ja een kleurenkaart is erg handig om alle spulletjes op kleur bij elkaar te zoeken. En nu maar kaartjes maken.
Liefs Mam