Welkom op mijn blog

donderdag 18 november 2010

Eerste Derwent kaartje


Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste kaartje met mijn Derwent potloden. Het stempelafdrukje is van de Action evenals het papier. De bloem heb ik van mijn moeder gekregen. De stempel heb ik ingekleurd met de potloden C070, C110, C300, C320, C340, C360, C420, C 650 en C720. Ik vind het nog wel erg moeilijk waar ik de donkere schaduwen neer moet zetten maar we blijven gewoon oefenen. Voor de rest ben ik weer erg tevreden over mijn kaartje en doe ik met deze ook meteen mee met de Derwent challenge #14.

Groetjes,

Cynthia

8 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Hoi Cynthia, via,via ben ik op je blog gekomen en even rondgekeken:). Wauw je hebt de 72 kleuren derwentpotloden, ik ben nog aan het sparen en heb er nog niet zoveel. Je kaartje heb je al mooi ingekleurd. Ik en mijn dochter maken ook scrapkaartjes, nog niet zo heel lang.
Veel plezier met het inkleuren.
Groetjes, Marijke
http://freubelsvandemolletjes.blogspot.com/

Sieta zei

Hoi hoi, hij is mooi geworden en ja met schaduw werken is voor mij ook nog nog oefenen.
Je kan eens proberen om van buiten naar binnen te werken, dus buiten kanten donkerder dan het midden stuk. Zo is het net als het licht er recht midden op staat en de zijkanten schaduw hebben. Dus blijven oefenen.
Liefs Mam

Cynthia zei

Mam, dank je wel en we blijven zeker oefenen en verschillende dingen uitproberen om te kijken wat er het mooist is

Marijke en Chantal, dank jullie wel dat jullie een volger zijn geworden. Ben ook meteen volger van jullie geworden. Altijd leuk om van elkaar te kunnen leren.

Groetjes,

Cynthia

Dina zei

mooie kaart en voor de eerste keer ziet het er al goed uit en bedankt voor het meedoen bij Derwent

Nicole zei

Een hele leuke kaart, je mag trots zijn hoor! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Groetjes

scrappingann zei

Eat een prachtige kaart, kan ook bijna niet mis gaan met zo'n mooie collectie Derwent potloden.

Scrappingann

P.S. ik verloot een Cnady, kom gerust eens kijken.

scrappingann zei

Oh oh, ik bedoel i.p.v. Eat uiteraard wat.

Tinie zei

Wat een prachtige kaart, ben zelf ook met de derwent aan de slag en daarom volger bij je geworden.

Groetjes Tinie