Welkom op mijn blog

zondag 12 december 2010

Award ontvangen


Hallo allemaal,

Ik heb een geweldige Award gekregen van Marijke en Chantal. Heel erg bedankt hiervoor. Bij deze Award hoort wel iets namelijk ik moet 8 dingen over mezelf vertellen:

1. Ik heb de knutselgenen van mijn moeder gekregen
2. Ik ben intussen verslaafd geraakt aan scrapkaarten maken met stempels
3. Ik ben getrouwd en heb een zoontje van bijna 2,5 jaar
4. Ik heb een Jack Russel genaamd Duvel
5. Samen met mijn man ga ik graag duiken
6. Mijn mooiste vakantie ooit was op de Malediven
7. Andere hobby's die ik heb zijn winkelen, lezen en tv kijken
8. In de winter wil ik het liefst emigreren naar een warm land

Nu komt het volgend. Ik moet de award doorgeven aan 8 volgers. Helaas heb ik er nog niet zoveel dus bij deze is hij voor al mijn volgers:

Sieta
Marijke en Chantal
Anja
Tinie
Saskia

Dames veel plezier met de Award.

3 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Wat lief van je dat wij het award weer terug krijgen van je.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Hoi hoi, wat lees ik nu?, een award van jou voor mij? Super hoor en bedankt lieverd.
Ga eerst even nadenken wat ik over mezelf op mijn blog kwijt wil en aan wie ik hem door ga geven. Je zal het binnenkort wel lezen.
Liefs Mam

scrappingann zei

Hallo Cynthia,

Wat leuk dat ik een Award van je heb gekrgen, ik ga deze direct plaatsen, bedankt.

Scrappingann