Welkom op mijn blog

donderdag 9 december 2010

Derwent challenge #15


Hallo allemaal,

Het is eventjes geleden maar hierbij weer een kaartje. Daar de drukte van de Sint (tja dat krijg je in de detailhandel) is het eventjes stil geweest maar ik ben weer volop bezig. Dit kaartje is gemaakt met een stempel van de Action, de papier is als ik het goed heb ook van de Action en de kerstboom van mijn moeder. De stempel is ingekleurd met de Derwentpotloden C030, C120, C180, C410, C610 en C720. Verder heb ik de stempel en de kerstboom versierd met glitters van de Kruidvat. Met dit kaartje doe ik weer mee aan de Derwent-challenge. De challenge was deze keer het moet rood zijn en kerst.

Groetjes,

Cynthia

8 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Hoi Cynthia, wat een mooi kaartje, leuk met de kerstboom erbij. Succes met de challenge.
Groetjes, Marijke

Saskia zei

Hoi,

Het is een leuke kaart geworden, je maakt vast kans voor de challenge. Ik ben nog steeds aan het wachten tot de kerstoom van MD binnen is bij de hobbywinkel bij mij in de buurt, maar is slecht leverbaar. Leuk dat jij het wel kon gebruiken, het past er leuk bij.

Groetjes Saskia

Sieta zei

Hoi hoi,
Oooo wat is deze gaaf geworden, echt een super kaart zo. Volgens mij ben jij nu ook besmet met de scrapkaarten koorts. Ik ga voor je duimen dat je kaart in de prijzen gaat vallen.
Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

Hoi Cynthia, Hier zijn wij nog een keer. Wij hebben voor jou een leuk berichtje op onze blog staan!
Groetjes, Marijke en Chantal

Tinie zei

Wat een schitterende kaart Cynthia!

Fijn weekend en groetjes Tinie

Riet zei

heel leuk gedaan, vooral dat boompje vind ik leuk.

Cynthia zei

Hallo allemaal,

Wat een leuke reacties. Heel erg bedankt allemaal!

Groetjes,

Cynthia

Dina zei

lief kaartje, bedankt voor de deelname bij derwent