Welkom op mijn blog

dinsdag 28 december 2010

Merci doosjes

Hallo allemaal,

Met de kerstdagen voor de deur heb ik 2 setjes Merci doosjes gemaakt. De eerste voor mijn schoonouders en schoonzus en het 2e setje voor mijn ouders en zus. Het patroon van de doosjes heb ik van mijn moeder gekregen.


Het 1e setje is gemaakt van Kruidvat papier met een ijsster van mijn moeder. De stempel is van de Action en heb ik ingekleurd met Derwentpotloden C060, C260 en C270.


Het 2e setje is gemaakt van Action papier en de Stempel is van Marianne Design en heb ik ingekleurd met Derwentpotloden C210, C310, C330, C360, C400, C650 en C720.

Iedereen was heel erg blij met dit smakelijk kadotje en vond het ook erg leuk om te geven zo´n kleinigheidje met kerst.

Groetjes,

Cynthia

1 opmerking:

Sieta zei

Hoi hoi, wat zijn ze schattig geworden. En leuke dingetjes om weg te geven. De inhoud is gisteren opgegaan ha ha ha, maar het doosje bewaar ik.
Liefs Mam