Welkom op mijn blog

zondag 12 december 2010

Snoesje paars


Hallo allemaal,

Hierbij weer een kerstkaartje. Tja de tijd van het jaar. Er komen er nog een paar en dan ga ik me op wat andere kaartjes richten maar tot die tijd blijven we in de kerst sfeer. Deze keer een kaartje met een stempelafdrukje van Snoesje van mijn moeder. Evenals de sneeuwster (ook van mijn moeder) die ik paars heb gestempeld. Het papier komt van de Kruidvat en het roosje van de Action. De stempel heb ik ingekleurd met de derwentpotloden C020, C180, C230, C260, C270, C410, C 470, C530, C690 en C720.

Groetjes,

Cynthia

2 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Mooi kaartje, heerlijk dat er winkels zijn zoals de action en kruitvat waar je voor weinig leuke hobbyspullen kan kopen.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Hoi hoi, weer een mooi kaartje. En ja we blijven nog even in de kerstsfeer, ik heb er ook weer een klaar en maak morgen even een foto om hem daarna op mijn blog te plaatsen. Wat is dit een leuke hobby he, alleen jammer dat het verzamelen van spulletjes om mee te werken nogal wat tijd en geld kost. Maar we gaan gewoon door met sparen en daarna kopen toch?
Meis scrap maar lekker door, je kan zien dat je ervan geniet om ze te maken.
Liefs Mam