Welkom op mijn blog

vrijdag 31 december 2010

Thank you


Hallo allemaal,

Met dit kaartje wil ik iedereen bedanken die in 2010 op mijn blog is komen kijken en natuurlijk ook mijn volgers heel erg bedankt dat jullie volger zijn geworden! In het bijzonder wil ik ook even mijn lieve moeder bedanken. Door haar ben ik begonnen met kaartjes maken (intussen ben ik erg verslaafd geworden hieraan :-) ) en natuurlijk voor alle dingen die ik van mijn moeder krijgen zoals stansjes, afdrukjes enz. Bedankt mam!

Dit kaartje is gemaakt met papier van de Action en de vlinders zijn van mijn moeder. Het stempelafdrukje is een digistamp van Sliekje heel erg bedankt hiervoor. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwentpotloden C030, C120, C140, C170, C300, C330, C360, C460 en C600.

Verder wil ik iedereen een heel erg liefdevol, gelukkig, gezond en natuurlijk creatief 2011 wensen.

Groetjes,

Cynthia

2 opmerkingen:

Sieta zei

Hai meis, dit is weer z'n mooi kaartje geworden.
En wat de dingetjes betreft, graag gedaan hoor.
Er ligt al weer wat voor je klaar hoor en de bestelling van HCD is ook binnen op de paarse plaksteentjes na, die komen nog.
Jullie wens ik ook een gezond en liefdevol 2011 toe en dat je veel inspiratie mag hebben voor het komende jaar.
Liefs Pap en Mam

Saskia zei

Hoi,
Een lief, leuk kaartje is het geworden. Leuk dat je moeder je heeft aangestoken tot kaarten maken. Het is leuk om zoiets te delen. Mijn moeder is niet creatief op dit gebied, maar gelukkig wel 2 nichtjes en een tante, altijd gezellig en handig om spullen van elkaar te gebruiken.
Jij ook bedankt voor al je leuke reacties op mijn blog en het inspireren van anderen door je creaties op je blog.

Groetjes Saskia