Welkom op mijn blog

zondag 23 januari 2011

1 jaar getrouwd


Hallo allemaal,

Hier weer een kaartje. Dit keer een kaartje voor een kennis die binnenkort 1 jaar getrouwd is. Het is een ronde dubbele kaart die ik zelf gemaakt heb. Dit vond ik wel moeilijk maar hij is redelijk gelukt. Het papier is van Kars en heet Wedding, parels erop en het roosje komt van de Action. De stempel is een digistempel van Sliekje en heb ik ingekleurd met Derwentpotloden C170, C310, C330, C340, C600 en C720. Voor de kleuren van het bruidspaar heb ik hun eigen trouwkleding aangehouden. Met deze kaart doe ik mee met de challenge van Create4Fun. Hier moest je een kaart maken aan de hand van een Sketch van Willy en het moest een ronde kaart zijn.

Groetjes,

Cynthia

4 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Mooi papier heb je gebruikt Cyntia, redelijk gelukt??? de ronde kaart is super goed gelukt!!!
Groetjes Marijke en Chantal

*mieke* zei

Wat een super leuke kaart is dit en ik kon aan de uitvoering meteen zien dat hij voor de challenge van create4fun was...dus heel goed gedaan lijkt me:-)
Groetjes Mieke

Sieta zei

Hoi hoi, hoezo redelijk gelukt?, meid het is een plaatje geworden en een ronde kaart maken is wat bewerkelijker.
Ik wil ook aan deze challenge deelnemen, dus je ziet de mijne met de tijd wel verschijnen.
Succes met je kaart.
Liefs Mam

Ellen zei

Het kaartje is erg leuk geworden, dus zeker gelukt!

groetjes, Ellen