Welkom op mijn blog

vrijdag 28 januari 2011

Easelkaart


Goedeavond allemaal,

Deze keer een easelkaart. Het is mijn eerste en vond het wel heel erg leuk om hem te maken dus hij zal in de toekomst wel vaker voorbij komen. Het papier is Me&My big ideas en de stempel is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwentpotloden C170, C330, C340, C410, C430 en C600. Helaas heb ik niet een handige snij/stans apparaat dus ik moest de stempel helemaal met de hand uitknippen en passend maken in de cirkel wel even een werkje maar geeft wel een leuk resultaat. Verder heb ik de kaart aangekleed met swirls, stansjes, tekststempeltje en roosjes.

Groetjes,

Cynthia

5 opmerkingen:

*mieke* zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Ik vind de cirkel waar Tilda inzit erg mooi!!!
Fijn weekend...Mieke

Marijke en Chantal zei

Goed gelukt hoor je easelkaart, schattige kleurtjes en je cirkel en swirls zijn super.
Prettig weekend, Marijke en Chantal

Ellen zei

Wat een leuke kaart! Ik heb ook nog een easelkaart op het programma staan, hopelijk gaat dat er een keer van komen.
Allerlei apparaten en hulpmiddelen zijn natuurlijk handig, maar een beetje echt handwerk waardeer ik meer dan kaarten die alléén maar met allerlei apparaten in elkaar zijn gezet. Ik heb er zelf dan toch meer voldoening van.
Geniet van het zonnige weekeinde!

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi hoi, oooooo wat is hij mooi geworden en goed gelukt.
Liefs Mam

Helen zei

Een hele mooie easelkaart. Heb nog wel een blog met een challenge waar ze een easelcard vragen: http://hobbyscrapcardandgifts.blogspot.com/ Groetjes, Helen