Welkom op mijn blog

woensdag 26 januari 2011

Happy birthday


Hallo allemaal,

Hierbij weer een kaartje. Deze keer een openslaande kaart. De buitenkant heb ik vrij simpel gehouden omdat ik de binnenkant wat druk vond. Aan de buitenkant zitten 2 bloemen die ik zelf in elkaar gezet heb. De stansjes voor de bloemen heb ik  van mijn moeder gekregen samen met de beschrijving hoe je de bloemen kan maken. Dit was heel erg leuk om te doen en zal ik zeker vaker gaan doen. Verder heb ik een lint van de Action gebruikt helemaal rondom en voorop gestrikt. Het papier voor de buiten en binnenkant zijn van Dovecraft en heet "Piece of Cake". De binnenkant heb ik aangekleed met een tektst van de computer, een kleedje van de Action. Verder nog een stempel van Forever Friends en deze heb ik ingekleurd met Derwentpotloden C030, C210, C600 en C610.

Groetjes,

Cynthia

6 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Deze is erg leuk en mooi gemaakt!
groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Hoi hoi, dit is weer een mooie kaart geworden en leuk z'n openslaande kaart. Moet ik ook maar eens proberen en het papier is prachtig.
Liefs Mam

Stephanie zei

heay heay,

wat een leuk kaartje enj het papier is super mooi

groetjes stephanie

Aartje zei

Wat een leuke kaart! Echt een verrassing als je hem opent. Wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden. Ik heb me ook meteen als jouw volger aangemeld

Marrie zei

Wat een leuke kaart.
En wat heb je leuk papier gebruikt.
En wat heb je een lief Zoontje je scrappie van hem vind ik heel lief.
Bedankt voor je leuke reactie en dat je volger van mijn blog bent geworden.
Ik ben ook jou volger geworden.

Groetjes Marrie

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje mooie kleuren bruin en roze, Het afdrukje is ook een schat.