Welkom op mijn blog

donderdag 27 januari 2011

Lente!



Hallo allemaal,

Jeetje al meer dan 1100 bezoekers zijn er op mijn blog geweest. Allemaal heel erg bedankt. Deze keer heb ik een lente kaartje gemaakt. Het papier voor dit kaartje is van de trekpleister en als de roosjes. Verder heb ik nog een lintje gebruikt en een sticker met de tekst It's a beautiful day. Ik heb een stempel van Magnolia gebruikt en deze ingekleurd met Derwentpotloden C020, C070, C110, C170, C580, C600 en C650. Aan de rechterkant van het stempelafdrukje heb ik geprobeerd wat schaduw te creeren. Ben er zelf nog niet helemaal tevreden over dus als iemand tips heeft dan zijn ze van harte welkom. Dit kaartje wil ik met de volgende 2 challenges mee laten doen:


Groetjes,

Cynthia

15 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi, dit is een heerlijke zonnige kaart geworden. En wat een mooi papier is dit.
De kaart is mooi gemaakt en de stemple goed ingekleurd. En ja de schaduw, dat is iets wat je vaak moet doen om het onder de knie te krijgen, dus blijven oefenen.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Ellen zei

Wat een lekker vrolijke kaart! Ik vind het ook best lastig om schaduw of diepte in m'n stempel te krijgen, maar oefening baart kunst en gewoon lekker rondkijken op andere blogs helpt ook. Er staan ook filmpje op You Tube.

groetjes, Ellen

Marijke en Chantal zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje, lente was het maar zover. Het is moeilijk om mooi schaduw te maken, zelf maak ik lichte streepjes onder bij de voeten en dat doezel ik goed uit en langs het stempeltje maak ik een lijntje en dat doezel ik dan ook goed uit. Er staan wel filmpjes her en der op blogs. Succes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Marrie zei

Wat een leuke lente kaart heb je gemaakt.

Groetjes Marrie

Dina zei

mooi zomerse kaart, bedankt voor het meedoen bij derwent

Aletta zei

Wat een vrolijke lente kaart. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld. Groet, Aletta

Jacqueline's Weblog zei

Een heel leuk lente kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

Anneke. zei

Prachtihe kaart! Mooi ingekleurd. Bedankt voor je bijdrage aan de challenge.

Groetjes Anneke.

Nicole zei

Vrolijk kaartje, Cynthia. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Thea zei

Hoi, je kaartje ziet er prachtig uit, en over tips tja, oefenen, oefenen, oefenen dat is de enige tip.

Bedankt voor je deelname

Groetjes Thea

Ina zei

Hoihoi,
Leuk dat je op m'n blog bent geweest en volger bent geworden. Ik heb me bij jouw ook aangesloten.
Dit is een zonnig kaartje. Ik ben blij dat we weer richting voorjaar gaan en er weer frisse en fleurige papierlijnen op de markt komen...

Kaatje zei

wat een leuk en vrolijk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge!

groetjes,
Annika

Ank zei

Wat een heerlijk vrolijk kaartje. Succes met je challenges.. Leuk dat je volger bent geworden, ga ik nu gelijk bij jou doen;-)
groetjes
Ank

Petra zei

Wat een lekker vrolijk lentekaartje heb je gemaakt voor de challenge. Bedankt voor je deelname.
Groetjes Petra.

Tinie zei

Wat een prachtig, lief en vooral vrolijk kaartje!!! Succes met de challenges!

Groetjes Tinie