Welkom op mijn blog

donderdag 13 januari 2011

Summertime


Hallo allemaal,

Hierbij een zomers kaartje. Je dag fleurt er helemaal van op om zoiets te maken terwijl het buiten donker is en regent. Dit kaartje heb ik gemaakt voor de Derwent Challenge 2011-1. Het papier is van de Action en de stempel is van C.C. Desing en heb ik ingekleurd met Derwentpotloden C120, C140, C180, C270 en C580. Het zonnetje en wolkje heb ik met mijn Cricut gemaakt en de surfplank heb ik ooit eens ergens gekocht maar weer zo even niet meer waar.

Groetjes,

Cynthia

7 opmerkingen:

Sieta zei

Ooooo nu krijg ik helemaal zin in de zomer.
Pffff wat een triest weer vandaag.
Het is weer een pracht kaart geworden en leuk zo met de surfplank erop.
Liefs Mam

Dina zei

echt zomers, prachtig kaartje en mooi gekleurd bedankt voor het meedoen bij derwent

Marijke en Chantal zei

Wat een heerlijk zomers kaartje, was het maar weer zover. Leuk die surfplank!
Groetjes, Marijke en Chantal

Annemiek zei

Zomerser dan dit kan haast niet! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!

Tinie zei

Een echte zomerse kaart! Succes met je challenges!!

Groetjes Tinie

Annemarie en Merit zei

bedankt voor je berichtje, wat een leuk zomers kaartje heb je gemaakt wordt je gelijk weer vrolijk!!!Die surfplank is SUPER!!!

gr annemarie en merit

Nicole zei

Als dit niet zomers is, zou ik het niet meer weten. Een hele leuke kaart, Cynthia. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge