Welkom op mijn blog

woensdag 19 januari 2011

Verjaardagskaartje


Hallo allemaal,

Hierbij een verjaardagskaartje voor mijn vader die gisteren jarig was. Hij heeft hem ontvangen en kan hem dus nu ook op mijn blog plaatsen. De foto's zijn niet helemaal scherp. Ik vond het heel erg moeilijk om een mannen kaart te maken en heb besloten om hem heel eenvoudig te houden. Het stempeltje is een Dustin Pike en ik ben helemaal weg van deze stempeltjes. De stempel is ingekleurd met Derwentpotloden C020, C200, C310, C330, C430, C40, C630 en C720. Het papier weet ik helaas zo niet meer waar het van is.

Groetjes,

Cynthia

8 opmerkingen:

Stephanie zei

Heay heay,

wat een schattig kaartje,
ik vind het zelf ook best lastig om voor mannen een kaart te maken.

ik ben ook volger geworden van je blog, zodat ik je kan volgen

groetjes Stephanie

Sieta zei

Hoi Cynthia, ja mannen/jongenskaarten zijn volgens mij voor iedereen moeilijk om te maken.
Maar deze is je goed gelukt hoor.
En ik zie dat mijn tip werkt.
Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

Wat een leuk afdrukje, goed gelukt hoor je mannenkaart. Moet er zelf ook maar eens aan beginnen een mannenkaart maar vind het ook lastig.
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.
Groetjes Marijke en Chantal

Sandra zei

Hoi Cynthia,
Leuk hoor je kaartje de digi,s van dustin pike zijn echt super, helaas kan ik geen digi,s gebruiken omdat de inkt van mijn printer niet watervast is loopt altijd door met mijn aquamarkers.
Leuk dat je volger bij me bent gworden en nog bedankt voor je complimenten op mijn kaart altijd leuk om te horen (zie je alleen nog niet in mijn bloglijst staan) wordt ook meteen volger van jouw blog!!!
Creatieve groetjes Sandra

Gea zei

ik vind hem erg mooi geworden. En ja het is overal lastig om een mannen kaart te maken.
Maar we leren het wel . En de mannen moeten het ok maar leren om niet zo kies keurig te zijn .

Elise zei

Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Leuk dat je gelijk volger bent geworden.
Je kaartje is ook heel leuk geworden. En de stempel is helemaal super. Waar komt 'ie vandaan?

Groetjes Elise

*mieke* zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Wat een leuke kaart is dit en heb de rest ook even bekeken... Ben je volger geworden en ou het erg leuk vinden als je mij ook toevoegd!
Groetjes Mieke

Natasja Vink zei

Bedankt voor je deename aan onze candy op het DML blog. Kom vanaf 14 februari gezellig met ons meedoen