Welkom op mijn blog

maandag 31 januari 2011

Wanna be my Valentine?


Hallo allemaal,

Het is nog een beetje vroeg maar hierbij een Valentijnskaartje. Ik heb dit kaartje namens mijn zoontje van 2,5 jaar gemaakt en we gaan hem opsturen naar mijn zus. Zij past 1x in de 2 weken een dag op hem en met regelmaat blijft hij daar ook een nachtje slapen dus het leek ons leuk om eens iets terug te doen. Gelukkig leest zij niet mijn blog dus blijft het nog even een verrassing (mondje dicht mam :-)). Het papier voor het kaartje is van Bo Bunny en het stempelafdrukje is van Sliekje. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C020, C170, C190, C200, C310, C330, C340, C460, C530 en C630. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een tekst van de computer en een vlinderstansje van mijn moeder. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
GirlsCardsWorld. - Valentijnskaart
Wild orchid challenge - Love is
A spoon full of sugar - Valentine
Crafty creations - Let`s heat it up
Stampin´ for the weekend - Getting warmed up

Groetjes,

Cynthia

18 opmerkingen:

*mieke* zei

Wat een schatjuh Cynthia! Je zus is er vast erg blij mee.
Groetjes Mieke

sjouks kaarten zei

Hoi Cynthia,

Wat een lief kaartje en heel schattig.

Groetjes Sjoukje

Kaatje zei

wat een leukerd!! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld!

groetjes,
Annika

Chris zei

very cute card and I love, love, love the butterfly.
thanks for playing with us at SFTW.

Jacqueline's Weblog zei

Een heel lief kaartje Cynthia, erg mooi!
Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

Creative vlinder zei

Bedankt voor je berichtje. Jij maakt ook leuke creaties zeg, ben gelijk volger van je geworden....
Grt Nadia

Caroline zei

Wat een leuke kaartjes maak jij !
Ben ook bij jou volger geworden. Enne op het creamiepdesignteam blog staat weer een nieuwe challenge, zou leuk zijn als je meedoet 1

Groetjes,
Caroline

Sieta zei

Hoi hoi, wat ga jij als een speer, alweer z'n mooie kaart gemaakt. Ik zal niets verklappen hoor.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

danielle zei

Mooi valentijn-kaart en prachtig papier gebruikt.
Stempel van Sliekje is ook helemaal geweldig, ik heb die van haar ook, geweldig dat zij dat met ons deelt, zij zal het ook wel leuk vinden als je haar vraagt om naar je kaart te kijken, haar blog bestaat 6 feb 1-jaar, wil ook nog een speciale kaart voor haar maken, mag ik wel vlot worden, o, o.
Succes en bedankt voor je bijdrage aan girlscardsworld.

Groetjes, Danielle

Marijke en Chantal zei

Wat een lief kaartje is dit, schattig het digistempeltje. Succes met de challenges.
Groetjes, Marijke en Chantal

Ellen zei

Superlief kaartje! Ik 'moet' ook nodig aan de slag voor Valentijn. Time flies!

groetjes, Ellen

Michaela Rosier zei

wat een top kaartje Cynthia,,
Ik ben je volger geworden,

Liefs Michaela

Aletta zei

Wat een lief valentijnskaartje. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld. Groetjes, Aletta

Anneke. zei

Wat een schatje! Bedankt voor je deelname.

Groetjes Anneke.

Papertrails by a paper lover zei

Cute cute card! Like your butterfly! Thanks for joining us at Crafty Creations!
:-). Amy

Ina zei

Hallo Cynthia
Wat leuk dat je een volger bent geworden.
Ik zie dat je het zelfde papier hebt.
Het is een prachtig kaartje.

Bianca zei

Hallo Cynthia,

Dank je wel voor je berichtje, wat een ontzettend leuke kaarten maak je. Ben ook volger bij jou geworden.
Groetjes Bianca

Petra zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor girlscardworld.
Bedankt voor je deelname.
Groetjes Petra.