Welkom op mijn blog

zaterdag 22 januari 2011

Winters kaartje


Hallo allemaal,

Als eerst wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn kaarten. Ook alle nieuwe volgers wil ik bij deze van harte welkom heten en heel erg bedankt voor het volgen. Ik heb weer een kaartje gemaakt waarmee ik mee wil doen met 2 challenges namelijk: Doodle Dragon Studios Challenge Blog hier was de opdracht Brrr Baby it's cold outside. De andere challenge is van Mens Cards World Challenge Blog en hier was de opdracht mannenkaart met het thema Winter. (van de laatste blog ben ik lid geworden om wat meer ideeen op te doen voor mannenkaarten). Oke het kaartje dan. De stempel is van Dustin Pike en heb ik ingekleurd met Derwentpotloden C350, C420, C440, C620 en C720. Het papier is van de Action en de sneeuwsterren zijn van mijn moeder.

Groetjes,

Cynthia

8 opmerkingen:

*mieke* zei

Hoi Cynthia.
Leuke kaart heb je weer gemaakt!
Fijn weekend!
Groetjes Mieke

Ellen zei

Hoi Cynthia,
Via het blog van Mens Cards World kwam ik bij hou terecht. Leuke kaartjes maak je. Ik hou er wel van als ze niet al te druk zijn. Ook ik kleur alles met Derwent en ben nog volop op zoek naar inspiratie bij anderen. Ik zie dat jij ook veel bij Action haalt. Ik heb daar vanmorgen weer vreselijk ingeslagen: echt leuk!
Fröbel ze!

groetjes, Ellen

Marijke en Chantal zei

Kaartje is weer super. Leuk afdrukje! Succes met challenges.
Prettig weekend Marijke en Chantal

Gramma zei

Great card. I love that image!

Sieta zei

Hoi Cynthia,
Hij is weer mooi geworden.
Veel succes bij de challenges.
Liefs Mam

Jennifer Dove zei

Very cute card! Thank you for joining us at DDS. We appreciate you.

Kaatje zei

wat een leukerd! Bedankt voor je inzending voor Menscardsworld!

groetjes,
Annika

Anneke. zei

Leuke kaart! Bedankt voor je bijdrage aan de challenge.

Groetjes Anneke.