Welkom op mijn blog

donderdag 17 februari 2011

2e Kaartje voor vandaag



Hallo allemaal,

Hierbij mijn 2e kaartje voor vandaag. Deze keer weer een romantisch kaartje. Het papier voor dit kaartje is van Kars en heet Love. Het stempeltje is van Penny Black en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C210, C540 en C550. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een bloem en plaksteentjes. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Penny Black- Pretty in Pink
Wild Orchid - Sketch
Digital Tuesday - Die cuts

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

kath zei

such a sweet card cynthia.....thanks for joining in the fun at Penny Black Saturday....hugs kath xxx

Ellen zei

Een leuk kaartje geworden. Lieve stempel ook!

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi hoi,
Ook deze is weer erg mooi geworden, zo heerlijk in het rose.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Helen zei

Leuk kaartje; succes met de challenges

*mieke* zei

Lekker bezig meid!!! En weer een geslaagde creatie...succes met de challenges!
Groetjes...Mieke

debby4000 zei

Adorable sweet card.
luv
Debby

danielle zei

Mooi kaart hoor, vindt de kleuren lekker fleurig.

Groetjes, Danielle

Marijke en Chantal zei

Vrolijke kaart, prachtig de bloem en het is een schatje het afdrukje...
Prettig weekend Marijke en Chantal

Marlies zei

Leuke vrolijke kaart, en de de afdrukje is zooo schattig.
succes met de challenges

uksharon zei

Lovely card
Thanks for joining us at Dt this week.
Best wishes, Sharon

Anneke zei

Wat een lief kaartje!
Groetjes Anneke

Pauline C zei

This is sweet Cymnthia - adorable iamge and yummy papers. Thanks for joining in this week's Penny Black Saturday Challenge.
Pauline x

Tinie zei

Gefeliciteerd met je prijs bij de challenges!!!

Groetjes Tinie

Stampin Mindy zei

AWE! This image is adorable. Such a sweet card.

Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts for our sketch challenge!

Hugs, Mindy