Welkom op mijn blog

zondag 27 februari 2011

Bere gefeliciteerd


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik voor jullie een berenkaartje. Het papier voor dit kaartje is van de Action. De stempels zijn van ForEverFriends en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C200 en C620. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een tekst van de computer, plaksteentjes en bloemen van mijn moeder. De hartjes heb ik besteld in de webwinkel van Anne-Marije. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende 2 challenges meedoen:
Een hoop inspiratie - beren
Polly Craft - 3 circles

Bedankt voor alle lieve reacties die ik altijd krijg vind het altijd leuk om ze te lezen.

Groetjes,

Cynthia

15 opmerkingen:

Marlies zei

Wat heel lief kaartje Cynthia, schattige beertjes!
succes met de challenges.
groetjes, Marlies

Sieta zei

Hoi hoi,
Oooooooo wat is dit een prachtige kaart geworden, gewoonweg SUPER.
Als je deze kaart voor je verjaardag krijgt bof je toch maar. (hint hihihi)
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Joke de Wit zei

Hallo,Cyntia wat een lief kaartje mooi ingekleurd.Groetjes Joke

Marrie zei

Hallo Cyntia

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Mooi ingekleurd ook.

Groetjes Marrie

*mieke* zei

Wat een lieve beertjes en mooi ingekleurd en dat met twee potloden:-)
Groetjes Mieke

Marijke en Chantal zei

Lief kaartje, mooi ingekleurd de beertjes en de tekst is ook Leuk!
Groetjes, Marijke en Chantal

Tamara zei

Cynthia, wat een schattig kaartje zeg!
Bedankt voor je deelname aan de EHI challenge!
xx Tamara

natacha zei

leuk kaartje mooi papier ook

Helen zei

Wat een lief kaartje.

manuela zei

Wat heel lief kaartje Cynthia
mooi ingekleurd de beertjes en de tekst is ook Leuk
groetjes
Manuela

Sandra zei

Beautiful card,such cute images....thanks for joining us this week at Pollycraft.

Take care
San x

miriam zei

Wat een lief schattig kaartje heb je met de sketch gemaakt

bedankt voor je deelname aan dcl

gr miriam

Ellen zei

Deze kaart is hartstikke leuk geworden!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Anja (scrappie) zei

Wat een schatje zeg en leuke tekst bedankt voor het meedoen bij DCL.

Angèle zei

Super leuk kaartje zeg! Bedankt dat je met ons meedoet bij DCL.