Welkom op mijn blog

maandag 7 februari 2011

Blog award ontvangen


Hallo allemaal,

Bovenstaande blog award heb ik mogen ontvangen van mijn moeder en van Marijke en Chantal. Dames heel erg bedankt hiervoor.

Nu mag ik deze award doorgeven aan 5 favoriete blogs. Hmmmm dit is wel even moeilijk kiezen uit al mijn volgers. Verder zijn er nog een paar regeltjes die niet zo heel erg moeilijk zijn namelijk:

Maak een bericht waarin je de "Love" Blog plaatst met een link naar de gever.
Dan moet je ook nog de blogs van de personen waaraan jij hem doorgeeft linken.
Deze personen moeten wel aangeven of ze de Award willen accepteren.
Dan kan je de Award doorgeven aan 3-5 van je favoriete blogs, die je tevens moet linken in je bericht.
Ik wil dan deze Award graag doorgeven aan de volgende personen:
 
 
Dames zouden jullie nog wel even door willen geven of jullie de award accepteren of niet?
 
Groetjes,
 
Cynthia

2 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Cynthia,

Wat leuk! Ik kom net thuis van mijn werk en zie dat ik van jou en van 'de Molletjes' (en dat is lief bedoeld :)) deze award heb gekregen. Ook jij hartstikke bedankt natuurlijk! Dus je begrijpt hieruit wel dat ik de award accepteer.

groetjes, Ellen

Janny zei

Lieve Cynthia,
Heel erg bedankt dat ik van jou deze award heb gekregen. Ik zou hem zeker accepteren zij het niet dat ik hem al een keer heb gekregen van Anneke. Maar ik ben heel blij en vind het ook heel leuk dat jij mij deze award wilde geven.
En voor de waardering van jou voor zowel mijn blog als mijn kaarten. Ik had het niet eerder gezien omdat ik zogoed als niet op mijn blog ben. Zit namelijk thuis met een griepje. Groetjes Janny