Welkom op mijn blog

donderdag 17 februari 2011

Lente!


Hallo allemaal,

Hierbij een lekker vrolijk lente kaartje. Ik wordt er zo blij van als het zonnetje schijnt. De winter is niets voor mij. Het papier voor dit kaartje is van Bo Bunny en de stempel is van Marianne Design en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C030, C180, C330, C440, C550 en C600. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een roze lint en 2 roze stansjes. Ik heb nog geen tekst op het kaartje gedaan omdat ik nog niet weet waarvoor ik hem ga gebruiken. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Create4fun - Sketch
7 Kids - Squars

Bedankt voor het langskomen en alle lieve berichtjes die ik altijd krijg.

Groetjes,

Cynthia

20 opmerkingen:

scrappingann zei

Hoi Cynthia,

Wat een heerlijk gevoel geeft lente kaart en eerlijk gezegd ik ben ook géén winter liefhebster:-) Maar we hebben het niet voor het zeggen.

scrappingann zei

En ik bedoelde deze lente kaart, sorry

Miertje zei

Wat een schattig, vrolijk kaartje !!
Heerlijk hé de zon worden we allemaal vrolijk van !!!
P.s. bedankt voor het meedoen aan mijn candy !

Gr, Miranda

KarinsArtScrap zei

heel leuk en schattig kaartje.

groetjes karin

Marijke en Chantal zei

Ooohh heerlijk voorjaar!! Echt een schattige en vrolijk kaartje.
Groetjes, Marijke en Chantal

Annemarie en Merit zei

Nou als dit geen LENTE is dan weet ik het niet meer heerlijk je kaartje ziet er zo vrolijk uit.'

Durvina zei

Wat een superschattig kaartje, echt een lieffie.

groetjes, Durvina

Ellen zei

Inderdaad: schattig is het juiste woord. En wat een lieffie die stempel. Zat gisteren en vandaag helaas bijna de hele dag binnen; kon dus maar heel kort genieten van 't zonnetje. Gaat vast nog wel goed komen!

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi hoi,
Wat is dit weer een prachtige mooie kaart geworden en zulke mooie kleuren heb je gebruikt.
Heerlijk fris en het geeft je echt een lente gevoel.
Succes met de challenges.
Lief Mam

*mieke* zei

Wat een scheetje!!! Mooie kaart hoor:-)
Groetjes Mieke

Helen zei

Dit is een schatje.....

Marlies zei

Wat een lief schattig lente kaart! Heel leuk.
groetjes, Marlies

Bonnie - Really Reasonable Ribbon zei

Adorable! Thanks so much for joining our Really Reasonable Ribbon challenge.

*mieke* zei

Gefeliciteerd met je prijd die je hebt gewonnen bij Create4fun.... Veel plezier ermee!
Groetjes...Mieke

*mieke* zei

prijs dus...HAHAHA

Ditta zei

Gewonnen... gefeliciteerd.
Het is dan ook een hele leuke kaart!
Groetjes, Ditta

3dnadia zei

Een prachtig kaartje, bedankt voor het meedoen met de MD challenge

Groetjes Nadia

Irene zei

Hallo Cynthia,

ik heb je leuke kaartje net gezien op de challenge van Marianne Design en direct dus even snuffelen op je blog. Je maakt hele leuke dingen en ik ga je volgen!

Groetjes,

Irene

Anda zei

Wat een onwijs lieve kaart met die zachte kleurtjes!! Je maakt leuke creaties, ik meld me direkt even aan als volger, zodat ik je voortaan direkt tegenkom in de lezerslijst!!

Gr. Anda

Jessica zei

How sweet - very cute! Thanks for entering your card into the 7Kids challenge this week!