Welkom op mijn blog

donderdag 10 februari 2011

Love is ....... sharing


Hallo allemaal,

We hebben weer een Valentijnskaartje. Dit kaartje is gemaakt aan de hand van de sketch van Create4fun. Het papier is van Bo Bunny en heet Crazy Love. De stempel is van Penny Black en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C100, C200, C440, C570 en C610. Verder heb ik het kaartje nog versierd met een tekst van de computer en 2 swirls. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Create4fun - sketch van Anne-Marije
Paper take weekly - Have a heart
Penny Black - stamp + Love is.....(Complete the phrase)
Digital Tuesday - From the heart
Paper play - Hearts en Flowers but no Valentine
Zo wie zo - Valentijn
Stamp Something - Something for your Valentine

Verder ben ik nog met een klein projectje bezig. Ik kan jullie verklappen dat het geen kaart wordt. Zodra het af is zal ik hem op mijn blog plaatsen.

Groetjes,

Cynthia

15 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi, hij is weer mooi geworden.
En succes met de challenges
Liefs Mam

Helen zei

Leuk kaartje; ik vond de sketch ook leuk - heb er ook een kaart mee gemaakt. Gr. Helen

Marlies zei

Wat een lief schattige kaartje!! Heel leuk gemaakt.
groetjes, Marlies

*mieke* zei

Wat een leuke kaart en ik vind het afdrukje een snoepie:-)
Groetjes...Mieke

Marijke en Chantal zei

Lief kaartje en schattige stempel, ik heb net ook een kaartje gemaakt met de sketch. Suc6 met de challenges.
Groetjes, Marijke en Chantal

Liz's creative corner zei

Aw this is so cute, lovely image,thanks for joining us at paper play, hugs Liz xx

uksharon zei

Gorgeous card - soo cute
Thanks for joining us at DT this week
Best wishes, Sharon

debby4000 zei

Your card is gorgeous, beautiful cute image.
Thank you for joining us at Penny Black Saturday this week.
luv
Debby

kath zei

another cutie cynthia......thanks for joining in the fun this week at Penny Black Saturday...hugs kath xxx

jenny zei

Beautiful card, such a lovely image and sentiment :)
Thanks for joining us at Penny Black Saturday x

Jenny x

natacha zei

heel mooi lief kaartje en proficiat met het winnen van je 1ste challenge
ziet er een leuke stempel uit dat je gewonnen hebt
grtz natacha

Miertje zei

Wat een schattig kaartje is dit geworden !
Super leuk afdrukje !
Gr, Miranda

Zo-Wie-Zo Design Team zei

Hallo Cynthia,
Bedankt voor het meedoen.
Veel succes
Groetjes Willie

Debi zei

Your card is lovely. Thank you for playing along with the Papertake Weekly challenge. Sorry for taking so long to comment!

Lorraine A zei

Gorgeous card :-) the image is fab and the papers and colours are perfect :-)

thanks for joining us on the Stamp and PTW Challenges :-)
luv
Lols x x x