Welkom op mijn blog

zondag 20 februari 2011

Piramide


Hallo allemaal,

Deze creatie heb ik gisteravond gemaakt maar toen was het te donker om hem te fotograferen dus dat heb ik vanmorgen gedaan lekker bij het zonnetje. Dit kaartje is gemaakt met het patroon van de Karen's Doodles Nederlandse challengeblog. Hier kan je het patroon opvragen en dan een kaartje mee maken voor de challenge. De stempel is ook van Karen's Doodles en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C180, C240, C260, C270, C400, C460 en C560. Het papier voor dit kaartje is van de Action evenals de Thank you stempel. De swirls, vlinders en bloemen heb ik van mijn moeder (zij heeft momenteel een verassingscandy lopen en je kan nog meedoen tot 15 maart). Verder nog wat plakparels en plaksteentjes erop. Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende 2 challenges:

Crafty Creations - Thank you
Pollycraft - Diamonds and Pearls
Digital Tuesday - Punches
Stampin' for the weekend - Monochrome

Groetjes,

Cynthia

12 opmerkingen:

*mieke* zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Succes met de challenges!
Groetjes...Mieke

Helen zei

Heel mooi gemaakt. Succes met de challenges. Groetjes Helen

Ank zei

Mooie kaart heb je gemaakt Cynthia en wat leuk dat je een challenge gewonnen hebt en zo,n super leuk stempel als prijs. Veel plezier ermee
groetjes
ank

Marijke en Chantal zei

Wat een vrolijke piramidekaart is dit!!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Marlies zei

Wat een leuke vorm, heel erg leuk gemaakt.
groetjes, Marlies

CreaRenata zei

Prachtige piramide in één van mijn favoriete kleuren, paars! Erg leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

Veel liefs,
Renata

Sieta zei

Hoi hoi,
Hij is gaaf geworden,
Succes met de challenges.
Liefs Mam

greet zei

Je hebt een prachtige piramide kaart gemaakt! Heel mooi zo in het paars. Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

Groetjes Greet

Renata van Miltenburg zei

Lekker lenteachtig dit kaartje met die leuke digi en het frisse lila.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Claire Phillips zei

Thanks for playing along at Crafty Creations in our Thank You challenge! Great shape! Cheers Claire x

Sandra zei

Beautiful card....thanks for joining us this week at Pollycraft.

Take care
San x

*mieke* zei

Ook in de winning mood... Lees net dat je winnar bent geworden bij Pollycraft Monday challenges.... GEFELICIFLAPSTEERD!!!
Groetjes Mieke