Welkom op mijn blog

woensdag 16 februari 2011

Van harte


Hallo allemaal,

Hierbij een verjaardagskaartje voor mijn tante die vandaag 42 is geworden. Het papier voor dit kaartje is van Prima Marketing en heet Jack & Jill. Verder er nog 42 op gestempeld en een stempel van Van harte erop. Verder de kaart nog aangekleed met parels. Het stempeltje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C020, C130, C170, C460, C590 en C610.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

Polly Craft - Special birthday
Paper Take weekly - Putting on the Glitz
Paper play - Add shine

Groetjes,

Cynthia

17 opmerkingen:

Sieta zei

Ooooooo wat is hij mooi geworden, prachtige kleuren zijn dit. Heerlijk fris, krijg al zin in het voorjaar, vooral nu de zon ook nog schijnt.
Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

Wat een mooie zachte kleuren heb je gebruikt. Lief kaartje!!
groetjes, Marijke en Chantal

Michaela en Rachel zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Cynthia,
Ik ben dan ook direct je volger geworden,

Liefs michaela en Rachel

Marlies zei

Wat een lief kaartje Cynthia, heel erg leuk!
Succes met de challenges.
groetjs, Marlies

*mieke* zei

Leuke kaart heb je gemaakt Cynthia en succes met de challenges!
Groetjes...Mieke

Kaatje zei

wat een leukerd! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld!

groetjes,
Annika

Ellen zei

Lieve, rustige kaart: heel mooi. Zal je tante blij mee zijn.

groetjes, Ellen

Aletta zei

Wat een lief kaartje. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld. Groetjes, Aletta

Anneke. zei

Prachtige kaart. Leuk geheel! Leuk dat je mee doet aan de challenge van girlscardsworld.
Groetjes Anneke.

Sandra zei

Beautiful card,such a cute image....thanks for joining us this week at Pollycraft.

Take care
San x

danielle zei

Mooi kleur zacht groen, leuk verwerkt de sketch.
Bedankt voor je bijdrage aan girlscardsworldblog en succes met de challenge.

Groetjes, Danielle

Michaela en Rachel zei

Hoie Cynthia

Ik sta er toch echt bij hahah,,maar dat kan aan blogland liggen.
Gisteren deed het ook bij mijn raar.
Ik hoop dat we van elkaars creaties gaan genieten meid,

Gr Michaela en Rachel

Janny zei

prachtige kaart. groetjes Janny

Petra zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch.
Bedankt voor je deelname.

Groetjes Petra

Lorraine A zei

Gorgeous card :-) the image is very cute and the papers and design are lovely :-)

thanks for joining us on the PTW Challenge :-)
luv
Lols x x x

Alicia zei

Such a pretty card! Thank you for sharing your talent at Paper Play this week. Love that shine!
Alicia xx

Arina zei

het is een mooie kaart geworden
dank je wel voor je deelname aan de challenge
gr arina