Welkom op mijn blog

zaterdag 12 februari 2011

Vogelhuisje


Hallo allemaal,

Hierbij mijn projectje (een vogelhuisje). Nou ja ik mag eigenlijk wel project zeggen want ik ben er lang mee bezig geweest. Ik wilde het vogelhuisje combineren met het thema wat je momenteel veel ziet dat is namelijk Liefde/Valentijn. Voor mij voelde het ook als liefde want sinds ik moeder ben geworden 2,5 jaar geleden weet ik dat je nergens meer van houdt dan je eigen kind en ik kan mij indenken dat het voor dieren net zo is. In mijn hoofd wist ik wel hoe ik het wilde hebben maar ja om het dan ook voor elkaar te krijgen was wat moeilijker. Ik heb heel lang over de stempelkeus na moeten denken want ik wilde wel dat het bij elkaar zou passen. Hierbij de foto's:


De voorkant

Voorkant van dichtbij

Zijkant

Andere zijkant

Achterkant

Het dak

Het patroon heb ik van Ge-We Hobby dames heel erg bedankt het was een hele leuke uitdaging om te doen. Het papier wat ik gebruikt heb is van de Action. De stempels zijn van Hanglar and Stanglar en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. De stansjes zijn van mijn moeder. Op de voelsprieten van de vlinders heb ik parels geplakt (dit is niet echt goed te zien op de foto's). De roosjes zijn van de Action en de houten hartjes en zilveren sterren had ik nog liggen. De kleuren zijn op de foto's wat minder geworden dan in het echt.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor alle lieve reacties die ik altijd krijg. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Met dit vogelhuisje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
Alles met en over kleuren met Derwent - Dat is liefde.....in het roze en/of rood
Prairie fairy fridays - All in the fine print
A spoon full of sugar - Anything but a card
Lieve groetjes,

Cynthia

11 opmerkingen:

Sieta zei

Zo, daar heb je aardig veel werk aan gehad.
Maar hij is heel er leuk geworden.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Gea zei

Mooi huisje geworden . Ben je er erg lang mee bezig geweest ? gr gea

Marlies zei

Heel erg mooi geworden, het lijkt me inderdaad een heel project maar het is het wel waard.
groetjes, Marlies

Marijke en Chantal zei

Wat een prachtig vogelhuisje, idd een heel project maar wel leuk om te maken! Prachtig al de details, zo lekker lenteachtig!
Groetjes, marijke en Chantal

*mieke* zei

Met zulke projectjes ben je inderdaad vaak lang bezig, maar het resultaat is er dan ook naar. Mooi gemaakt meid!
Groetjes...Mieke

Ellen zei

Superleuk geworden! Kan me voorstellen dat je even zoet bent geweest, maar het resultaat mag er zijn. Ik ben gelijk naar de site van Ge-We Hobby gegaan voor het patroon.

groetjes, Ellen

Nicole zei

Een liefdevol vogelhuisje, Cynthia. Leuk dat je ermee meedoet bij Derwent.

Groetjes

Annemarie en Merit zei

wat prachtig en wat een werk maar dan heb je wel wat!!

Dina zei

mooie creatie, bedankt voor je deelname bij derwent

Margreet zei

wat een prachtig project Cynthia.....bedankt voor het meedoen met Fairy Fun Fridays' challenge All in the Fine Print!
xxx Margreet

Anda zei

Via via kwam ik op jouw blog terecht en kwam ik dit vogelhuisje tegen. Toeval? Eerder op de avond heb ik deze ook gezien op het blog van Ge-We Hobby om te gaan maken, haha. Het lijkt me inderdaad een pittig klusje, maar is wel weer een uitdaging. Ik wil hem gaan maken met chipboard. Ik heb me direkt aangemeld als volger, zodat ik jouw creaties in beeld krijg op de leeslijst wanneer je iets nieuws hebt geplaatst :)

Gr. Anda