Welkom op mijn blog

woensdag 2 februari 2011

Winterskaartje


Hallo allemaal,

Als eerste alle nieuwe volgers heel erg bedankt dat jullie een volger zijn geworden. Hierbij een winterskaartje. Ik heb nog geen tekst op het kaartje gemaakt omdat ik nog niet helemaal weet wat ik ermee wil. Of het wordt een kerstkaartje maar misschien ook niet dus dat laat ik nog even open. Het papier van dit kaartje is van Bo Bunny en ik vind het echt heel erg mooi papier van Bo Bunny. Het stempeltje is een snoesje en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C020, C110, C170, C310, C320, C340, C360 en C420. Verder nog aangekleed met een sneeuwster. Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Create4Fun - Sketch van Willy
Marianne Design challenge - Winterskaartje
Stamp Something - Winter
Pollycraft - Baby it's cold outside

Groetjes,

Cynthia

17 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi, oooo wat is hij mooi geworden en ja dat papier hé, dat is echt prachtig. Staat op m'n wensen lijstje voor de beurs in maart. Ik heb nog wel wat, maar het is zo fijn om er een kaart mee te maken.
Succes met de challenges.
Liefs mam

Helen zei

Mooi kaartje hoor. Succes met de challenges. Groetjes Helen

Marrie zei

Hallo Cynthia

Wat een leuk winter kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Marrie

Marijke en Chantal zei

Wat een "snoezig"winters kaartje. Mooie papier!
Groetjes, Marijke en Chantal

Sandra zei

Wat een enige kaart zeg vind dat blauw errug mooi!!! S6 met de challenges.
Groetjes Sandra

3dnadia zei

Wat een mooi kaartje, bedankt om mee te doen met de MD challenge

Groetjes Nadia

muisjoanne zei

Hoi Cynthia
Jou kaartje is ook leuk geworden
Ik ben ook volger geworden van jou blog
GR Joanne

*mieke* zei

Jeetje, mooie kaart heb je gemaakt met mooi papier! Lekker winters ja...
Groetjes Mieke

KarinsArtScrap zei

heel leuk kaartje cynthia.


groetjes karin

*Vicki* zei

This is just too cute!! Love your colors!! Thanks for joining with us at Stamp Something!!HUGS

Lynsey zei

This is such a lovely card! Thanks for joining in the Pollycraft Challenge this week.
Hugs Lynsey x

Emma zei

A beautiful card, adorable image and gorgeous colour.
Thanks for joining us at Pollycraft & good luck.
Hugs Emma x

Elise zei

Wat een geweldig leuk kaartje is dit geworden. En de stempel is wel heel gaaf, vooral dat hoedje.
Groetjes Elise

Tinie zei

Geweldig, wat een mooie kaart heb je gemaakt, gaaf papier!!

Groetjes Tinie

Anita zei

Leuk winterkaartje met groot MD gehalte.,
Bedankt voor het meedoen

Gr. Anita
Designteam MD blog

Gea zei

Hij is echt heel mooi geworden succes met de challenge gr Gea

Janny zei

Wat een leuke kaarten allemaal ik ben ook jou gaan volgen. Groetjes Janny