Welkom op mijn blog

donderdag 3 februari 2011

With love


Hallo allemaal,

Hierbij nog een Valentijnskaartje. Op de 2e foto zitten er nog geen takjes bij de roosjes zoals op foto 1 deze heb ik er later nog bijgevoegd omdat ik dat toch wat leuker vond staan. Het papier voor dit kaartje is van Bo Bunny. De roosjes zijn van de Action en het houten hartje had ik nog liggen. Het stempelsafdrukje is van Foreverfriends en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C110, C590 en C600. Aangezien het bijna Valentijnsdag is hebben de meeste challenges te maken met Valentijn en kan ik dus mooi een heleboel challenges combineren. Met deze challenges doe ik mee met deze kaart:

LOTV's - Romance
Penny's paper crafty - Hearts of flutter
Double dutch - Valentijnskaart
Reasonableribbon - Pink,red, white
Creativecowgirls - Love is in the air
Papertakeweekly - Anything goes + flowers
Prairiefairyfridays - For a sweetheart
Creativeinspirations - Valentines/Love
Creative craft - Love is in the air
7 Kids challenge - I -heart- you
Duymelot - Hart
Crafty creations- Rode roos
StampArtic - sketch

Groetjes,

Cynthia

36 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Wat een leif valentijnskaartje. En idd de takjes maken de kaart helemaal af.
Succes met challenges.
Groetjes, Marijke en Chantal

Bianca zei

Hoi cynthia, Wat een mooi valentijnskaartje.
Veel succes met de challenges.Groetjes Bianca

Sieta zei

Hoi hoi, wat een lief valentijnskaartje is dit geworden. En wat doe je met deze kaart aan veel challenges mee, succes ermee.
Liefs mam

Courtney zei

This is adorable Cynthia! Thanks for playing along with our "Hearts a Flutter" Challenge this week at Penny's. Good Luck!

Courtney~

Helen zei

Leuke kaart; succes met alle challenges. Groetjes Helen (creamieke)

*mieke* zei

Hey meid,
Leuke kaart heb je gemaakt...en ook een beste lijst met challenges zie ik:-) Succes!
Groetjes Mieke

Tineke zei

Hoi Cynthia.

Wauw wat een leuke kaart heb je gemaakt, leuk dat je weer meedoet met de wedstrijd van Duymelot! Veel suc6

Groetjes Tineke

Rach zei

this is so sweet, xx

Marianne zei

Ach wat een onwijs schattig kaartje. Prachtige rozen en papier!
Bedankt voor het meedoen met de creative cowgirls challenge,
Marianne

Katina zei

Gorgeous Valentine card; I love the image and papers. Thanks for sharing it with us at Papertake Weekly. x

UniqueJewel zei

hej
wat een schatje!
en leuk dat je me volgt, ik ga jou ook volgen!

Groetjes Petra

Poppet zei

Cute card Cynthia, your colouring of the Forever Friend is wonderful and so is you colour combo. The branches you added to your flowers make the perfect finishing touch.

Thank you for sharing your card with us at the Creative Cowgirls Challenge. :-) xx

Bonnie - Really Reasonable Ribbon zei

Adorable! Thanks so much for joining our Really Reasonable Ribbon challenge.

shelly zei

cute card :) thank you for playing along with us at craftycreations

Janet zei

I really like your choice of dp's. Thanks for joining us over at Creative Cowgirls.

Cor* zei

This is a sweet image. Great flower treatments and papers! Thanks so much for sharing your LOVE/VALENTINES creation with us at Creative Inspirations this time round! Hope to see you next time too!

Michaela Rosier zei

Hoie Cynthia

Bedankt voor je lieve ractie op mijn blog,,
Gezellig dat we nu elkaar volgers zijn,je maakt zeer mooie creaties waar ik zeker van ga genieten.

Gr Michaela en Rachel

miriam zei

leuke mooie valentijnskaart heb je gemaakt

gr miriam

Joke de Wit zei

Hallo Cynthia leuk dat je volger van mijn blog bent geworden ik ben gelijk bij jouw gaan kijken en heb me bij jouw ook aangemeld ik kan nog wel wat leren bij jouw. Gr. Joke

creacora zei

hoi wat een lieverd heb je gemaakt leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot Succes !!!

Groetjes Cora

Marlies zei

Hoi Cynthia, leuk dat je op mijn blog bent komen kijken en volger bent geworden. Jij maakt ook hele leuke kaarten en natuurlijk ga ik jou ook volgen.
groetjes, Marlies

Papertrails by a paper lover zei

Such a sweet card! Thanks for joining us at Penny's! :-) Amy

Marlieke zei

Hoi, leuk kaartje zeg en hij kan lekker met heel veel challenges meedoen. Leuk! ben benieuwd wat allemal nog meer voor creaties maakt (kom nu namelijk pas voor het eerst op je blog) dus ga gauw even verder kijken...

Marleen zei

Hoi Cynthia,
wat maak je leuke kaartjes zeg!
Ga proberen volger van je te worden (dat internet gaat soms zo vervelend!!)maar anders probeer ik het vanavond nog een x!
Gr Marleen

Darlene (SCS:akronstamperdpk) zei

Very sweet creation! Thanks so much for joining us at Penny's and we hope to see you again next challenge!

natacha zei

vind dit een heel mooi lief kaartje
grtz natacha

Nikbee zei

A wonderful card. Such a cute image. Thank you for joining us at Creative Craft.

Nikki x

maddy hill zei

what an adorable card thanks for joining us at papertake weekly
love
maddy x

Ann zei

dank je wel voor je compliment, ik heb jou ook maar gelijk op volgen gezet:) want ook jij maakt super dingen!

liefs,
Ann

~ Kendra ~ zei

Adorable card!! Thanks so much for joining us over at Fairy Fun Fridays!

Kendra

Debs zei

Fabulous! I love the array of papers and beautiful flowers, thanks so much for sharing with us at creative Inspirations
Debs
xxx

Margreet zei

erg mooi kaartje hoor, succes met de wedstrijd
Groetjes Margreet

Lisa zei

SO pretty! Thanks for joining us for the 7 Kid's College Fund Challenge!

Marcea zei

What a lovely card - thankyou so much for joining us this week on LOTV
xxx

Caz zei

Fab card, thank you for joining us on LOTV.
Caz
x

Beverley zei

Gorgeous card - love the colours - Thanks for joining us at Creative Craft Challenges. Bev x