Welkom op mijn blog

woensdag 2 maart 2011

Best Friends


Hallo allemaal,

Hierbij mijn 2e kaartje voor vandaag. Deze keer een kaart gemaakt voor een hele goede vriendin van mij. Het papier voor dit kaartje is van de Kruidvat net als de roosjes. Het stempeltje is van Sliekje en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C200, C210, C230, C260, C530 en C600. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

 Create4Fun - sketch
Stamp Something - flowers
Girlscardsworld - bloemen
Wild Orchid - Anything goes

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

*mieke* zei

Whoehoe...goed bezig! Al gezien dat je de challenge bij Pollycraft Monday hebt gewonnen.... Gefeliciteerd meid!
Liefs Mieke

Anda zei

Jij bent de tweede vandaag die papier heeft gebruikt van het Kruidvat, ik MOET er dus gewoon morgen ook even naar toe. Leuke kaart geworden!!

Gr. Anda

Helen zei

Leuk kaartje hoor. Groetjes

Aartje zei

HOi Cynthia, Je hebt ook al lekker geshopt bij het Kruidvat zie ik. Heb hetzelfde papier en de bloemetjes ook gekocht. Leuk om te zien wat jij ervan gemaakt hebt. Het is erg mooi geworden. Groeten Aartje

Petra zei

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van girlscardworld.
Groetjes Petra.
P.S ik geef een leuke candy weg bij 150 volgers.

Sieta zei

Hoi hoi,
Hij is weer super mooi geworden.
Liefs mam

Anneke. zei

Ohw, zo sweet. Mooi! Bedankt voor je deelname bij girlscardsworld.
Groetjes Anneke.

Marijke en Chantal zei

Hoi Chyntia, Wat een schatje deze kaart, mooi papier!! heb het gisteren ook gekocht. Je vorige kaart is ook leuk en stoer. Prachtig het digi afdrukje daarbij!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Arina zei

wat een schattig kaartje zeg, bedankt voor je deelname aan de challenge
gr arina

danielle zei

Mooi kaart geworden, vindt sliekje ook erg leuk.
Succes met de challenge en bedankt voor je bijdrage aan girlscardsworld.

Groetjes, Danielle

Aletta zei

Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld met dit lieve kaartje. Groetjes, Aletta

natacha zei

heel mooi kaartje
ik heb net het zelfde papier blokje gebruikt voor deze challenge is leuk papier hé
grtz natacha

Kaatje zei

bedankt dat je mee doet aan de challenge van Girlscardsworld met dit vrolijke kaartje!

groetjes,
Annika

Jacqueline's Weblog zei

Een heel schattig kaartje, prachtig! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline