Welkom op mijn blog

vrijdag 11 maart 2011

Beurs en challenge gewonnen

Hallo allemaal,

Hier weer even een update van mij. Helaas nog geen kaartje maar ik hoop er morgen in ieder geval 1 te maken. Vandaag samen met mijn moeder naar de beurs in zwolle geweest. Een lange dag maar het was wel erg geslaagd. Het was heel erg rustig en hierdoor konden we lekker overal rustig rondkijken. Ik heb weer flink wat spulletjes ingeslagen maar heb nog genoeg overgelaten voor iedereen die morgen gaat ha ha. Hierbij 2 foto's met alles wat ik gekocht heb:




Toen ik thuis kwam schrok ik ook wel hoeveel het was. Heb oa de hotfix, bloemen, knopen, papier (Maja Design, Bo Bunny, Forever Friends, Jack & Jill en Cardstock), splitpennen, stickles, sneeuw in een flesje, een pons, derwent blender, bedels, kant en nog veel meer ha ha.

Ik las ook nog dat ik de 2e plaats heb gehaald bij de Karen's Doodles challenge en mocht 2 digi's uitzoeken. Natuurlijk weer heel erg leuk maar ook wel weer heel moeilijk kiezen want ze zijn allemaal zo leuk! Ik heb mijn spulletjes intussen allemaal opgeruimd en hoop jullie morgen een mooie kaart te laten zien.

Groetjes,

Cynthia

8 opmerkingen:

Aartje zei

HOi Cynthia, gefeliciteerd met je 2e prijs bij Karen Doodels. Ik had de 3e en heb inmiddels een leuke uitgezocht en ook al ontvangen. Je hebt lekker geshopt. wij zijn donderdag al geweest en ook lekker rondgesnuffeld en natuurlijk van alles gekocht. Groeten Aartje

Sandra zei

Wauw he wat heb je leuke spulletjes gekocht, ben benieuwd naar je kaartjes met je nieuwe spullen.
Ikzelf ga over twee weken naar Rijswijk naar de beurs kan niet wachten, ben al een lijstje aan het maken hihihi.
Groetjes Sandra

*mieke* zei

Jeetje...ik geloof best dat je bent geschrokken...wat een berg...hihi! Maar wel een leuke berg! Ik ga morgen en heb dr zin in...
Veel plezier met al je nieuwe spulletjes.
Groetjes Mieke

Marijke en Chantal zei

Wooww, is er nog iets over.....wat een leuke en mooie spulletjes. Dat wordt weer freubelen de komende tijd!! Gefeliciteerd met je tweede prijs!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Ellen zei

Zóóóóóó!! Jij bent lekker los gegaan. Ziet er allemaal erg interessant uit. Ik verwacht nu natuurlijk nog veel meer mooie creaties, maar dat moet geen probleem zijn met al je nieuwe spulletjes. Veel plezier ermee!
En natuurlijk gefeliciteerd met je prijs!

groetjes, Ellen

manuela zei

Wauw he wat heb je leuke spulletjes gekocht en
Dat wordt weer freubelen de komende tijd!! Gefeliciteerd met je tweede prijs!!
liefs
Manuela

Irene zei

JEETJE, dat is een berg, wat fijn dat je zo geslaagd bent en ik ben heel benieuwd wat voor moois er aan zit te komen met al deze nieuwe spullen!

Groetjes,

Irene

Helen zei

Volgens mij had je pijn in je rug van het sjouwen, altijd leuk dat hobbyshoppen, maar als je dan thuis alles uitstalt lijkt het altijd veel meer als je dacht (ken het verschijnsel). Veel plezier met al je nieuwe spulletjes, maar dat gaat wel goed komen. Groetjes