Welkom op mijn blog

zondag 6 maart 2011

Blogaward ontvangen van Mieke


Hallo allemaal,

Ik heb bovenstaande blogaward mogen ontvangen van Mieke en ben er heel erg blij mee! Ik vind dat ze altijd hele prachtige kaarten maakt en ze is een grote inspiratiebron voor me dus neem snel even een kijkje op haar blog. Aan dit award zitten wel 2 regels. Ik moet 8 dingen over mezelf vertellen en mag hem aan 8 mensen doorgeven. Eerst maar even de 8 dingen over mezelf:

1. Ik heb het scrapkaarten virus van mijn moeder gekregen net als mijn knutsel genen ha ha
2. Ik maak nog niet zo lang scrapkaarten maar ben er enorm aan verslaafd geraakt
3. Ik ben 31 jaar jong
4. Ik heb een zoontje van 2,5 jaar
5. Ik heb een hond genaamd Duvel
6. Ik ben al bijna 15 jaar samen met mijn mannetje waarvan bijna 3 jaar getrouwd
7. Ik werk 32 uur en kom altijd tijd te kort in een dag
8. Een andere hobby die ik heb is duiken zowel in het buitenland als in Nederland

Pff daar moest ik even over nadenken. En nu nog een moeilijke ik mag de award maar aan 8 mensen geven en dat zijn:


Dames  veel plezier met jullie award!

Groetjes,

Cynthia

5 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi Hoi, gefeliciteerd met je blogaward.
En bedankt dat je hem aan mij door geeft.
Liefs Mam

Annemarie en Merit zei

Hoi hoi,

Allereerst bedankt voor de award we vinden het een hele eer. en jij ook gefeliciteerd ermee.

gr annemarie en merit

Marlies zei

Gefeliciteerd met je award! Ik vind het heel leuk dat je het ook aan mij wil doorgeven maar ik had het gisteren al van Marianne gekregen. Toch bedankt, ik waardeer het echt!
groetjes, Marlies

Marijke en Chantal zei

Hoi Chyntia, Gefeliciteerd met je award en wat lief en een eer dat je de award doorgeeft aan ons! Dank je wel! Hij staat al op onze blog.
Liefs, Marijke en Chantal

Ellen zei

Je nog niet eens bedankt via jouw blog! Foei! Bij deze dus: heel erg bedankt en ik neem de award graag in ontvangst. Hij staat inmiddels ook op mijn blog.

groetjes, Ellen