Welkom op mijn blog

donderdag 24 maart 2011

Blonde Tilda


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik Tilda eens blond gemaakt. Normaal ga ik voor bruin haar maar wilde nu eens een keer iets anders. Tilda heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C330, C340, C580 en C590. Het papier voor dit kaartje is van Maja Design. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een tekststempel van de Action met een plakparel erop, diverse bloemen combi, een stukje kant, swirls en op tilda heb ik nog stickles gebruikt maar dit is niet heel erg goed te zien op de foto. Ik heb het stempelafdrukje nog niet vastgeplakt (dit kan je ook zien op de foto ha ha) want de stickles waren nog niet helemaal droog maar wilde nog even een foto maken bij daglicht.

Een hele fijne avond allemaal,

Cynthia

6 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Leuk zo'n blonde Tilda, weer eens wat anders. Als je op de foto klikt om hem te vergroten zie je de stickles heel goed.
Groetjes, Marijke en Chantal

Jopie zei

Wat een leuke blonde tilda hebt je gemaakt, leuke kleuren.
groeten jopie

Deborah zei

Ik heb de foto ook vergroot en de stickles waren goed te zien. Het is zo'n leuk kaartje geworden met een prachtige kleur.
En ja, blond of bruin, het is leuk om eens af te wisselen. Zelf vind ik dat ook altijd fijn.
Groetjes Deborah

*mieke* zei

Tja...daar zeg je iets...ik doe altijd bruin. Dus in de toekomst ook maar eens aan de blonde haren! Hele mooie kaart weer Cynthia!
Groetjes Mieke

Marlies zei

Heel mooie kaart Cynthia. Ik kleur ook de haren bruin, maar blond is dus ook erg mooi!
groetjes, Marlies

Ellen zei

Lief kaartje! Het blonde haar van Tilda past mooi bij de andere kleuren, dus goede keus gemaakt.

groetjes, Ellen