Welkom op mijn blog

woensdag 9 maart 2011

Candy Creamiep gewonnen

Hallo allemaal,

Ik ben zo gelukkig. Ik heb de candy van Creamiep gewonnen en wel een vrijkaartje voor de Knotsgekke kaarten beurs in Zwolle. Ik ga vrijdag er gezellig een dagje met mijn moeder uit om weer vanalles moois aan te schaffen. Ik heb al een behoorlijk verlanglijstje dus we zijn wel even zoet denk ik ha ha. Ik weet niet of het mij nog lukt om voor vrijdag een kaartje te maken anders ben ik er zaterdag weer met mijn nieuwe spulletjes!

Groetjes,

Cynthia

6 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Hoi Chyntia, Leuk dat je een kaartje gewonnen hebt voor de beurs!! Veel plezier daar en laat een beetje voor ons over wij gaan de volgende week in Den Bosch:))
groetjes, Marijke en Chantal

Marlies zei

Gefeliciteerd! Veel plezier in Zwolle. Ik tel de dagen af tot donderdag, dan ga ik naar Den Bosch.
groetjes, Marlies

*mieke* zei

Veel plezier donderdag en niet al het moois wegkapen hé!!! Ik wil zaterdag ook nog nieten van al het moois:-)
Groetjes Mieke

Irene zei

Wat leuk voor je, dat wordt genieten met volle tassen, lege portemonnee, zere voeten maar een heel voldaan gevoel..een ervaringsdeskundige die nu helaas niet kan maar vorig jaar genoten heeft!!!
Groetjes,

Irene

Helen zei

Proficiat en shopse!

Tinie zei

Gefeliciteerd en geniet ervan!!
groetjes Tinie