Welkom op mijn blog

zondag 17 april 2011

Candy tijd!!!!!!!

Dit bericht blijft bovenaanstaan tot 17 april scroll naar beneden voor nieuwe berichten!

Hallo allemaal,

Ik heb er lang over na zitten denken en wil graag iets terug doen voor alle lieve reacties die ik altijd krijg. Tevens wil ik een beetje vieren dat ik 40 volgers heb en hoop dat er nog velen gaan volgen. En omdat ik toch heel veel heb gekocht op de beurs hi hi wil ik graag wat met jullie delen. En dat is dit pakket geworden:


Dit pakket bestaat uit:

- 10x designpapier van Forever Friends genaamd 'Spring'
- 12x designpapier van Jack n' Jill
- Derwent blender
- Derwentpotloden C250 en C330
- 12 verschillende afdrukjes
- 4x ronde taartonderlegger
- K&Company seizoen stickers
- een doosje met splitpennen
- 16 meeldraadjes in de kleuren wit, roze, paars en blauw
- 2x stengeltje met bolletjes (weet zo even niet hoe het anders heet)
- 32 papieren roosjes in de kleuren geel, roze, paars en blauw
- 12 stoffen roosjes
- zakje met takjes
- zakje met hartjes (stof en hout)
- 3x 3d stickers
- 1x voetjes blauw en 1x voetjes roze
- 16x floral embellishments

Ik heb van alles wat gedaan zodat er voor iedereen wel wat bij zit. Wat moet je doen om deze candy te kunnen winnen:

1. Zorg dat je een volger van mijn blog bent (als je dit nog niet bent)
2. Plaats mijn Candy op je blog met een verwijzing naar mijn blog (ik zal dit ook controleren)
3. Laat een reactie achter bij dit bericht dat je graag mee wil doen

Deze Candy loopt tot zondag 17 april en dan zal mijn zoontje van 2,5 een lootje trekken en zullen wij bekend maken wie de winnaar is geworden.

Groetjes,

Cynthia

81 opmerkingen:

Sieta zei

Hoi hoi,
Zo jij geeft een mooie candy weg.
Succes ermee.

Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

Wauw, Chyntia wat geef jij een mooie candy weg.....Wij doen daar graag aan mee en zetten de candy op onze blog!! Gefeliciteerd met je 40 volgers en het worden er vast nog meer.
groetjes, Marijke en Chantal

Elise zei

Allereerst gefeliciteerd met je 40 volgers. Wat leuk dat je ter ere van je 40 volgers een candy weggeeft. Het is echt een mooie candy en ik doe graag mee. Volger ben ik al een tijdje en je candy staat op mijn blog hoor! Succes.

Aartje zei

Wow Cynthia, je wilt ons wel verwennen zeg. Wat een ontzettend leuke candy. Ik doe natuurlijk heel graag mee. Groetjes Aartje

Alle mooie dingen zei

wat een ongelooflijke leuke (lees veel) candy
ik kan je helaas niet volgen (ik zit aan mijn maximale blogs die ik kan volgen) maar je staat al wel een tijdje in mijn sidebar zodat ik wel zie als er iets op je blog veranderd.
ik zal een link op mijn sidebar zetten dan hoop ik ook mee te mogen doen met deze candy.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Miertje zei

Zooooo, wat een gave candy !
Daar wil ik graag aan mee doen
Ik ben volger en ga hem nu in mijn side-bar zetten
Gr, Miranda

sjouks kaarten zei

Hoi Cynthia,

Wat een super mooie candy ga je weg geven.
Als volger van je blog wil ik daar graag een gokje aan wagen.

Groetjes Sjoukje

Kaatje Kip zei

Natuurlijk wil ik meedoen, hartstikke leuke blog en natuurlijk gave candy.

Groetjes Conny

Janny zei

Wat een gave candy en ja volger was ik al en ik ga hem op mijn blog zetten. Wie weet? Groetjes Janny

natacha zei

wauw wat een gave candy geef jij weg zeg
ik wil heel graag mee doen
grtz natacha

*mieke* zei

Wat een verwennerij zeg...en gefeliciteerd met je trouwe reeks volgers!!! Natuurlijk doe ik mee en zal je candy meteen op mijn blog gaan plaatsen!
Groetjes Mieke

Marleen zei

leuk he, als je er volgers bij krijgt? Zit ook nog maar op 26, wie weet ga ik ook nog eens een candy doen....
Maarre.... ik wil ook wel een gokje wagen met je candy hoor!! Wie weet win ik nog eens wat ;-)
Gr Marleen

Ellen zei

Helemaal leuk, je candy! Waanzinnig dat je ons laat meeprofiteren van je aankopen. En niet te vergeten: gefeliciteerd met het bereiken van 40 volgers.

groetjes, Ellen

stoffies zei

Gefeliciteerd met je 41ste volger ;-) Ik heb je blog pas net ontdekt. Je maakt prachtige dingen.

Leuke give-away ook, ik waag graag een gokje.

Groetjes, Charlotte

muisjoanne zei

OHHH wat een leuke candy zeg ,ik was al volger en hij staat op mijn blog
Liefs Joanne

Marlies zei

Wat een leuke candy geeft je weg! Natuurlijk doe ik ook mee en zet het meteen op mijn blog, volger was ik al.
groetjes, Marlies

JokiDoki zei

40 volgers! Ik hoop ook een keer zoveel te krijgen:-)Ik ben je 43e volger geworden en heb een linkje op mijn weblog geplaatst(https://jokidoki.blogspot.com)
Een leuke Give Away heb je met heel veel spulletjes, succes!
Groetjes Judith

Helen zei

Proficiat met je 40+ volgers. Ik ben al volger en wil graag een gokje wagen voor deze hele mooie candy. Hij staat inmiddels al op mijn sidebar te pronken. Groetjes Helen

Irene zei

Wat een geweldige candy, ik ben al volger en doe heel graag mee...kom je ook eens bij mij langs, zou ik heel leuk vinden!!!

Groetjes,

Irene

Bianca zei

Hoi Cynthia, Wat een geweldige candy geef je weg. Bij deze wil ik dan ook graag meedoen. En op naar de volgende 40 volgers. Groetjes Bianca

manuela zei

Allereerst gefeliciteerd met je 40 volgers. Wat leuk dat je ter ere van je 40 volgers een candy weggeeft. Het is echt een mooie candy en ik doe graag mee. Volger ben ik al een tijdje en je candy staat op mijn blog hoor! Succes.

Annemarie en Merit zei

Hoi Cynthia,

Wat een leuke candy we gaan hem plaatsen hoor en we zijn volger geworden.
Je typte bij het berichtje op onze blog van 17 mrt, dat je het dansende meisje zo leuk vond, wil wat voor je afdrukken hoor mail ons dan maar even.
agvansplunter@hetnet.nl.

gr annemarie en merit

Wil zei

Hallo Cynthia,
Ik heb net je candy op mij site geplaats. Want ik wil wel heel graag een gokje wagen voor zo mooie candy.
Dus ik ga heel hard zitten duimen.

Lieve groetjes Wil

Jopie zei

Hoi Cynthia,
Gefeliciteerd met je 40 volgers en ik ben ook volger van je geworden. Ik wil graag mee doen met je mooie candy en heb hem op mijn blog geplaatst. Kom je ook eens bij mij langs.
lieve groeten jopie

Rosalee zei

Great Giveaway. I'm a follower and I've linked your giveaway to my sidebar...Love your work!
Thanks for the chance
Hugs, Rosalee

Heleen zei

Hallo Chyntia,
Wat een mooie candy geef jij weg zeg! Natuurlijk wil ik daar ook wel aan mee doen. Je staat in mijn sitebar.

Groetjes, Heleen

www.freubelcards.blogspot.com

Edel zei

Amazing candy, dear!!!
Thank you a lot for a chance to win this treasure!:)

http://edelmiracle.blogspot.com/

Hugs!

Joke de Wit zei

Wat een mooie candy daar wil ik graag aan mee doe en gefeliciteerd met de 40 volgers.Groetjes Joke

Deborah zei

Gefeliciteerd met je intussen 50 volgers!
Je hebt echt een heel leuke blog, heb al even rondgesnuffeld.
Graag doe ik ook mee aan je candy, zal hem in mijn sidebar zetten.
Groetjes Deborah

Gea zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en ik wil ook graag een gokje wagen op je mooie candy Gr Gea Bogema

conny zei

Heel veel succes met het krijgen van zoveel mogelijk volgers en voor zo'n leuke candy en zo'n mooie blog wil toch iedereen volger van je worden groetjes Creacon

greet zei

Gefeliciteerd met je meer dan 50 volgers. Ik ben ook volger geworden want ik kom graag nog eens langs om je mooie kaarten te bewonderen.
Misschien vind je het leuk om mijn blog ook eens te bezoeken. Je gaat er vast nog veel volgers bij krijgen......

Groetjes Greet

carma30 zei

Hi ! this is a sweet candy!
thanks so much for the chance to win :-)

i post it on my sidebar.

http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=keyheart

Tinklestar zei

Wat maak je een prachtige dingen, ben gelijk volger geworden! En dan is het een mooie bijkostigheid dat ik ook mee kan doen voor de candy, helemaal leuk!

Ukka zei

Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.

Crealett zei

Leuke candy. Voor mij eerste keer dat ik hier aan mee doe. Ben nog een beginneling.
Groetjes en ik ben volger van je blog geworden.

rinat zei

wonderful giveaway
I'm now following your blog! Great blog♥
i have popped your candy into my sidebar, Thank you so much for the chance to win.
Hugs
rinat

Stefanie zei

Ik wil ook graag mee doen. Wat een leuke candy!! daar neem ik graag een gokje!

X Stefanie

Maris zei

Hi Cynthia,wat een mooie candy, ik wil graag een gokje wagen en heb het op mijn blog gezet, xx

Inge zei

Wat een leuke candy, ik doe graag mee.
Ik ben volger en heb de candy op mijn blog gezet: http://wp.me/P10GkH-1h

x Inge

Roos zei

Hoi,
ik wil graag mee doen.
en wat een leuke spullen heb je in dat pakket.
groetjes roos.

margreet zei

hoi Cynthia,

wat een leuke en kleurrijke candy, en wat zit er veel in.
ik wil dus graag meedoen.

groetjes

marion zei

Oh wat een gave candy, ik doe mee hoor. Spannend!!!
Groetjes marion

Mirande zei

Hoi Cynthia,
Ik was net lekeer even aan het rondneuzen in blogland en toen kwam ik op jouw blog terecht. Je geeft een candy weg. Leuk hoor. Ik wil wel een gokje wagen en natuurlijk ga je ik ook volgen. Succes met de candy.
Groetjes Mirande

Liesbeth zei

Hoi Cynthia,
Ik kwam je candy onderweg tegen en dacht: "dat is idd.voor ieder wat wils", ik wil dan ook graag een kansje wagen en ga me aanmelden als volger, even rondneuzen op je blog nu en in de toekomst natuurlijk, inspiratie is altijd welkom!
Dan plaats ik natuurlijk je candy bij mij!
Als je dan toch nieuwsgierig bent, kaartjesvanliesbeth.blogspot.com, kun je gelijk controleren.
gr. Liesbeth en succes met je volgelingen.

stempelfreaks zei

Wat een leuke candy zeg! Wij zijn volger geworden en hebben de candy in onze sitebar staan. We willen graag een gokje wagen.
Groetjes Astrid & Larissa

Selena zei

Very nice and useful candy you're playing at home. Thanks for the chance prinyatt part in it, as well as to win this cool candy.
The picture on the side sockets))
http://worldselena2009.blogspot.com/

Наталия zei

Какая замечательная конфетка!!! Буду верить в удачу!!!
http://tatala.wordpress.com/
http://natalia-liz.blogspot.com/
боковая панелька

Ettie zei

ik wil graag meedoen hoor,misschien wilje ook mij volgen?

Dora zei

hallo. via,via kwam ik op je blog.
je maakt ook zo'n leuke kaartjes met derwent potloden, sinds kort ben ik ook bezig.
maar wat geef je een geweldige candy weg.
succes verder met leuke kaartjes maken.

groetjes Dora

Karolina zei

wat een leuke candy!!
gefeliciteerd met je verjaardag:)
http://created-by-karolina.blogspot.com/

i love cards zei

zo dat is nog eens leuk.. zo'n mooie candy.
het ziet er gezellig uit bij je. ik ga proberen om je candy te plaatsen zal wel ff zoeken zijn want ik ben pas begonnen met een blog. moet zo zoeken hoe alles werkt. ik kom graag nog eens een kijkje nemen hier. groetjes lilian

Esmeralda zei

Wat een waanzinnige candy heb jij zeg !! Leuk ! Ik wil uiteraard ook wel een kansje wagen en dus...heb ik alles gedaan wat moest !
Groetjes,
Esmeralda.

Anna CAROLINA zei

Ich stehe in der Linie für die Süßigkeiten
http://papierowa-anna-carolina.blogspot.com/

n@tie zei

Wat een geweldige candy!!
Leuk dat ik mee mag doen.

Groetjes,
Nettie

Pauline zei

Hoi Cynthia

Wat een ontzettende leuke candy geef je weg en wat een leuk blog. Ik meld me er graag vor aan. Zet hem in de sidebar met link en ben volger geworden.
Ik kijk uit naar je volgende creaties.
Groetjes Pauline van Dijk

Corrianne zei

Wauw, wat een leuke candy. Ik doe graag mee.
..enne volgens mij heb je inmiddels al 80 volgers!
Groetjes, Corrianne

Chantal zei

Hoi Cynthia,

Wat een leuke candy geef je weg! En wat een leuke kaarten staan er op je blog! Ik wil bij deze dus graag een kansje wagen!

Groetjes,
Chantal

rinat zei

WOW! WOW! WOW! WOW! WOW! WOW! WOW! WOW! WOW! WOW! WOW! WOW!Oh my goodness what a wonderful giveaway.I'm already a faithful follower!!! I posted about your giveaway on my blog. Thanks for an extra chance to win this awesome candy!!!!
Hugs
rinat♥

kalina1984 zei

Wspaniałe Candy, bardzo chętnie sie zapiszę. Hugs from Poland!!!!

Rosa-kreattiva zei

Thanks for a chance to win your yummy blog candy!sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
i am new follower
goccedioceano2000(at)libero(dot)it
blog creativo: http://kreattiva.blogspot.com/

monica zei

grazie di cuore

Paola zei

Thank's for your candy it's so beautiful Paola

Joke zei

Ik wil graag meedoen aan zo'n superleuke candy.

Online Virtual Services zei

Wonderful post! I like your blog, and am a regular follow..tiffany jewelry

monia zei

Bellissimo blog candy! omplimenti per il sito!!

helma's crafting zei

Hoi Cynthia en zoontje natuurlijk,
Dit is wel een erg mooie candy, wat hoop ik deze te winnen.Ik doe er dus erg graag aan mee.
Ik zal geduldig afwachten.hihi.Ga nu gauw jouw candy in mijn sitebar zetten.Kom gerust een kijkje nemen, en je mag natuurlijk altijd volger worden.
groetjes,Helma

Nataša zei

This is so sweet candy.I'm following your great blog and I have popped your candy into my sidebar. Thank you so much for the chance to win.
Hugs, Nataša

kaartenscrappenenzo zei

Hoi Cynthia

Ik heb pas net een blog en ik ga de candy proberen te plaatsen moet alleen nog even kijken hoe dat moet :-) ik ben nu al een fan van jouw site heel leuk !

Lola zei

Wow! Great candy! Thank you for the chance to win!
On my blog: http://onlyblogcandy.blogspot.com/2011/04/httpscrapbookfanblogspotcom-17-april.html
Kisses
lioliliola@hotmail.com

Anna zei

è un piacere partecipare. complimenti per il blog

MILA25 zei

Thank you for the chance to win.
Hugs from Poland Mila :)
http://kamanoska.blogspot.com/2011/04/candy-u-cynthi.html

angela's creations zei

Che bello! partecipo anch'io e spero di vincere.
Saluti affettuosi.
Spero che vieni a farmi una visitina sul mio blog:
Leideediangela.blogspot.com

mapowska zei

Hi Cynthia :)
What a nice Candy! Thank you very much for your generosity.
I put the info on my blog (right side bar)
Also, I invite you to my Candy: http://mapowska.blogspot.com/2011/03/moje-pierwsze-candy.html
The rules are the same as here :)

Greetings from Belgium!

caty zei

I'm follower nick google catymariposina
email maison-@hotmail.it
post giveaway on my blog
http://papaverierose.blogspot.com/

Lullina zei

Thanks for this chance! =)
I follow you now and I linked your blog candy on my blogs
Sidebar:
http://filofantasofia.blogspot.com/
Sidebar and post:
http://langolodeigiveaway.blogspot.com/

justysias7000 zei

Amazing candy, dear!!!:):)
Thank you a lot for a chance to win this treasure!:)
http://quilling7000.blogspot.com/

Sweetncrafty Gal zei

Hiya Cynthia, what a beautiful blog you have full of inspiring projects! thanks so much for the chance to win some goodies, have linked you to my blog! hugs carlyann xx

Heike zei

Wow, what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

Hugs
Heike

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een gave candy zeg, je zal hem maar winnen, geweldig! Heb hem op mijn blog gezet en ben volger geworden, zie dat het nummer 100 is, ook al zo'n mijlpaal!
Spannend!

Gośka zei

Hi
Thanks for a chance to win.
I kindly invite you to visit my blog.
Regards
http://zyrafowo.blox.pl/html