Welkom op mijn blog

donderdag 17 maart 2011

Congratulations it's a girl


Hallo allemaal,

Een ex-collega van mij wordt binnenkort vader van een dochter en deze kaart heb ik voor hem en zijn vriendin gemaakt voor als het zover is. Het papier voor dit kaartje is van Forever Friends. De digi is van Karen's Doodles en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C210, C340 en C600. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een tekststempel van de Action, roosjes met roze meeldraadjes, roze kant, roze voetjes en een heleboel pareltjes van mijn hotfix (ik ben er zo blij mee). Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:


Groetjes,

Cynthia

12 opmerkingen:

Helen zei

Lief kaartje.

Sandra zei

wat een lief kaartje zeg!!! Het plaatje is ook helemaal geweldig.
Ik krijg van de week mijn hotfix kan kiet wachten om er mee aan de slag te gaan....
Groetjes Sandra

Marijke en Chantal zei

Ach....wat een schatje! Zo lief het afdrukje! Mooi met al de pareltjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Oooooo wat is hij prachtig geworden.
Ook de aankleding van de kaart is super.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Marlies zei

Wat een super schattige kaart, heel erg mooi! Leuke details!
groetjes, Marlies

Irene zei

Wat een enig plaatje is dat en zo perfect bij al die mooie papiertjes en versieringen!

Groetjes, Irene

*mieke* zei

Ooohhh mooi hoor Cynthia en ik zie dat je wat met mijn tip hebt gedaan:-)
succes weer met de challenges!
Groetjes Mieke

Wil zei

Wat een super kaartje is dit zeg, ben er helemaal weg van.
Ik wil je dan ook vragen of dat je weet. Hoe ik aan dit stempeltje kan komen.
Ik heb namelijk 2 vriendinnen die allebei Oma worden,dus hun dochters die zwanger zijn.

Met lieve groetjes Wil

*mieke* zei

Hihi...ik ben best heel erg blond soms!! Ik ben dus vreselijk in de war...dus vergeet mijn tekst maar....haha!

Jopie zei

leuke kaart cynthia liefs stempeltje.
groetjes jopie

Nikbee zei

A lovely card. The image is so cute. Thank you for joining us at Creative Craft.

Nikki x

Beverley zei

Beautiful card - love the soft colours and the image is gorgeous. Thanks for joining us at Creative Craft Challenge.
hugs
Bev x