Welkom op mijn blog

zaterdag 26 maart 2011

Don't worry be HAPPY!


Goedeavond allemaal,

Deze keer geen Tilda ha ha. Deze keer heb ik een digi van Mo Manning gebruikt en vind ze zo leuk. Ik heb haar ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C350, C460, C530 en C600. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een tekst van de computer, knoopjes, bedeltje, bloemen, parels en een achtergrondje bewerkt met een Martha Stewart pons. Het papier voor dit kaartje is van de Kruidvat. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

DP2 - Attitude
DTC - Buttons

Nog een heel fijn weekend.

Cynthia

16 opmerkingen:

Miertje zei

Super leuk kaartje
Ik vind het afdrukje geweldig
Gr, Miranda

Janny zei

Geweldig leuk en frisse kleuren, groetjes Janny

Lynn zei

How cute! I love the cute image from Mo's Digital and you have coloured her perfectly :)
huggs
Lynn x

Pat zei

Oh Cynthia...how absolutely precious!!! I love this little Mo Manning image...Jill is too dang cute!! Your DPs are perfect...and I love the colors and the dies you used...the blue and green colors are fabulous!! Thanks so much for joining us this week at Mo's! Pat Frank

Wil zei

Wat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt. Ik krijg gelijk weer zin om van deze stempel ook weer een kaartje te maken. Dus je heb me inspriratie gegeven.
Gr. Wil

Marijke en Chantal zei

Leuk kaartje weer Cyntia, de tekst past perfect bij het afdrukje! Leuke details zoals het bedeltje en het geponste achtergrondje.
Fijne zondag verder, Marijke en Chantal

Marlies zei

Wat een leuke kaart!! Hele leuke afdruk met leuke tekst! Heel mooi gemaakt!
groetjes, Marlies

Deborah zei

Oei, die zal nog meer moeten oefenen om happy te worden...
Heel erg leuk!
Groetjes Deborah

Irene zei

Die Jill mag wel goed naar de tekst kijken want erg happy ziet ze er niet uit, hihihi!! Enig afdrukje, precies zo als ze kunnen staan met die armpjes over elkaar en dat boze hoofdje!!!

Irene

Ellen zei

Wat een geweldige stempel! Zegt alles. Heel goed dat je niet te veel frutsels hebt gebruikt, zou zonde zijn. Leuke kaart dus!

groetjes, Ellen

Joke de Wit zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt ook al kijkt ze boos je moet er toch bij lachen. Groetjes Joke

Sieta zei

Hoi hoi,
Wat weer een super leuke kaart is dit geworden, met een pracht digi erop.
Ook de kleuren zijn lekker fris.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

*mieke* zei

Het is net of ik mijn dochtertje van 2 jaar zie staan:-) Wat een gaaf afdrukje zeg! En je kaart is natuurlijk ook erg mooi!
Groetjes Mieke

natacha zei

leuk kaartje

Elaine L. zei

Very cute! Love the colors you've used. Thanks for joining us in Mo's Challenge.

Dorcas zei

You gotta love this little kid! lol Thanks so much for playing with us at MO’s! We really love to have you with us.:-)
Hugs,
Dorcas