Welkom op mijn blog

zaterdag 12 maart 2011

Een zoon


Goedemiddag allemaal,

Vanmorgen al lekker aan het knutselen geweest en dit is het resultaat. Het is een geboortekaartje geworden voor een bekende die binnenkort een zoon krijgt. Het stempeltje is een digi van Karen's Doodles en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C330, C340 en C600. Het papier dat ik gebruikt heb is van Forever Friends en heet Pink Parfait. De uitdaging voor deze week bij Karen's Doodles was een eenvoudige kaart met 1 in het oog springend detail. Dat zijn bij mijn de voetjes geworden. De zwarte voetjes heb ik erop gestempeld en de grote blauwe voetjes heb ik gisteren op de beurs gekocht. Verder nog een tekststempeltje erop. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Karen's Doodles NL - 1 in het oogspringend detail
Digital Tuesday Challenge - Welkom little one
Crafty Creations - Baby Blue
Scrapcards - De kleur blauw

Groetjes,

Cynthia

19 opmerkingen:

marilynprestonn zei

Sweet image! Love your soft baby blue colouring. This is one fine baby card. Love the little stamped feet and charm. Thank you for playing the crafty creations challenge. Love to see you, come again. )Peggy

Irene zei

Wat een lief kaartje en die voetjes zijn enig!

Irene

Gea zei

oeps wat een enorm leuke kaart is dit geworden gr Gea B

Marleen zei

Wat een lief kaartje en leuk die voetstapjes zo!!
Gr Marleen

ps.... en nog wat voor andere mensen wat overgelaten op de beurs.... Zag dat je een aardige berg had gekocht!! Geeft een fijn gevoel he?? Ik zie je creaties wel op je blog verschijnen.

Aartje zei

Hoi Cynthia, jijhebt ook een leuke stempel uitgezocht bij karen' doodles. Leukekaart geworden, de voetjes zijn enig groetjes Aartje

Marijke en Chantal zei

Leuk met al de kleine voetjes.... en natuurlijk de grote voetjes. Wat een grappig afdrukje heb je gebruikt.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sieta zei

Hoi hoi,
Hij is weer SUPER mooi geworden.
Kom zelf nog niet aan een nieuw kaartje toe pffff.
Liefs Mam

Renata van Miltenburg zei

Wat enorm leuk die voetstapjes die eindigen in het beeldige voetjes accent, top.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

*mieke* zei

Dat is een mooie kaart geworden... Leuke stempel en die voetjes zijn te schattig:-)
Groetjes Mieke

Marlies zei

Wat een leuke kaart, heel leuk gedaan met de voetjes, Super Schattig!
groetjes, Marlies

greet zei

Wat een mooie kaart en wat leuk dat de voetstapjes bij de voetjes eindigen. Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

Groetjes Greet

marion zei

O wat schattig........Goed idee van die vboetjes. Leuk dat je meedoet met Karens Doodles.(ik heb een leuke candy op mijn blog, doe je mee?) Groetjes Marion

Marianne zei

Wat een ontzettend schattig kaaartje!
Bedankt voor het meedoen met de challenge bij creative cowgirls!
marianne

Ellie zei

So adorable!! Love those baby feet!

Thanks so much for playing the Digital tuesday challenge!

Poppet zei

Gorgeous card Cynthia. The image is very cute and the little black feet really are eye catching.

Thank you for sharing your wonderful card with us at the Creative Cowgirls Challenge. :-) xx

Claire Phillips zei

Thanks for playing along at Crafty Creations in our Baby Blue Challenge! What a lovely card - such a fun image. Cheers Claire x

Suze zei

Een heel lief kaartje Cynthia, wat leuk dat je met onze challenge mee doet op Scrap cards challenge blog succes.
En hopelijk tot de volgende challenge.

Groetjes Suze

sjouks kaarten zei

Mooi kaartje.
Succes met de challenge!
Groetjes Sjoukje

Stefanie zei

Wat een schattig kereltje zeg! Echt mooi gedaan!

X Stefanie