Welkom op mijn blog

maandag 14 maart 2011

Eline's Flowergirl


Hallo allemaal,

Hierbij een vrolijk lente kaartje met een Eline's Flowergirl van Marianne Design. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C020, C170, C430, C490 en C600. Verder heb ik het afdrukje versierd met Stickles. Deze heb ik op de beurs gekocht want ik las overal op de blogs dat mensen ze gebruikten en was toch wel nieuwsgierig geworden nou ik vind het geweldig. Jullie zullen het dus wel vaker voorbij zien komen. Het papier voor dit kaartje is van de Action. Verder heb ik het kaartje aangekleed met bloemen en roosjes en blaadjes. Verder nog een pareltakje (weet zo niet hoe het heet). Nog een tekst van de computer erbij en klaar. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Alles met en over kleuren met Derwents - Lente (het liefst in geel/groen)

Tevens wil ik iedereen heel erg bedanken die zich al heeft aangemeld voor de Candy. Ik had eerlijk waar niet gedacht dat er na 1 dag al zoveel reacties zouden zijn. Heel erg bedankt allemaal!

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

Helen zei

Wat een ontzettend leuk kaartje. Succes met de challenges.

Aartje zei

Cynthia, dit is het echte lentegevoel, geel, groen en bloemen. Laat de lente maar beginnen.en de stickels zijn inderdaad erg leuk.
Groeten Aartje

*mieke* zei

Wat een vrolijk en lief kaartje Cynthia! Stickles is inderdaad erg leuk spul en kan niet ontbreken in iemand zijn gereedschapsdoos:-)
succes met de challenges...
Groetjes Mieke

Irene zei

Ook ik vind het een heel lief kaartje in al die zachte tinten! Ik zou ook niet meer zonder Stickles kunnen, ze geven net dat beetje extra aan de kaart.

Groetjes,

Irene

Marlies zei

Hele leuke kaart! Hele mooi lente kleurtjes en schattige afbeelding. Leuk met de glitters.
groetjes, Marlies

Bianca zei

Het is een prachtig kaartje geworden met die geel/groene lente kleuren. Groetjes Bianca

Janny zei

Het is leuke kaart geworden met frisse kleuren. Krijg gelijk zin in de lente. Hoewel het buiten al een beetje als lente aanvoelt. Groetjes Janny

Marijke en Chantal zei

Wat een lief kaartje, heerlijk de lentekleurtjes!! Leuk met de parelstaafjes en natuurlijk de stickles!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Joke de Wit zei

Wat een lief afdrukje het is een mooi kaartje geworden groetjes Joke

Sieta zei

Hoi hoi,
Wat is het weer een mooi lief kaartje geworden, heerlijk die lente kleuren.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Wil zei

Wat een lief kaartje is dit zeg.
Je kleuren zijn heel mooi
Ik ben gelijk je volger geworden.
Ik hoop dat als je tijd en zin heb je ook eens een kijkje bij mij wil komen nemen.

Groetjes Wil

Dina zei

prachtig kaartje ., bedant voor je deelname bij derwent

Nicole zei

Dit is een echt gezellig voorjaarskaartje. Leuk dat je ermee meedoet bij Derwents.

Groetjes

angelique zei

schitterend is deze heerlijke lente kaart! bedankt voor het meedoen aan de challenge!