Welkom op mijn blog

woensdag 30 maart 2011

It's your day!


Goedemiddag allemaal,

Deze keer heb ik gekozen voor een afdrukje van Wiff off Joy. Ik heb haar ingekleurd met mijn Derwentpotloden C130, C140, C170, C380 en C530. Ik heb het afdrukje bewerkt met een hoekafronder. Verder heb ik de kaart aangekleed met een tekst van de computer, 2 vlinders op elkaar dit is niet helemaal goed te zien op de foto, lint met een bedel eraan en een bloem met een splitpen erdoor. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

DTC - For the kids
Polly Craft - Friends
7 Kids college fund - seeing spots

Verder wil ik iedereen nog heel erg bedanken voor alle lieve reacties die ik heb gekregen op mijn vorige kaartje. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Groetjes,

Cynthia

18 opmerkingen:

Sieta zei

Wat is dit weer een mooie kaart geworden en leuk zo met de vlinder erop. Ook je afdrukje is mooi ingekleurd.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

Wat een leuk afdrukje is dit, mooie vlinder heb je gebruikt. Lief kaartje!!
Groetjes, marijke en Chantal

Alle mooie dingen zei

mooie vlinder.. is dat een pons?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Annemarie en Merit zei

wat een leuk kaartje lief afdrukje en prachtige vlinder!!

Ellen zei

Nou, ik sluit me bij mijn voorgangers aan: de vlinder doet het goed op de kaart. Samen met de stempel een heel leuke eyecatcher!

groetjes, Ellen

Joke de Wit zei

Wat een leuke kaart de stempel is mooi.Groetjes Joke

Deborah zei

Heel mooi, ik ben ook helemaal fan van je vlinder!
Groetjes Deborah

*mieke* zei

Gave vlinder zeg... En dat vindt geloof ik iedereen:-) Ook je kaart als geheel vind ik super geworden!
Groetjes Mieke

Marrie zei

Hallo Cynthia

Wat een lieve meiden kaart heb je gemaakt en de vlinder is super.

Groetjes Marrie

Sandra zei

Beautiful card,such a cute image....thanks for joining us this week at Pollycraft.

Take care
San x

natacha zei

heel mooi kaartje en een super leuke vlinder heb je gebruikt
grtz natacha

manuela zei

wat een mooie kaart geworden en leuk zo met de vlinder erop. Ook je afdrukje is mooi ingekleurd.
Succes met de challenges.
liefs
Manuela

Milnie zei

wat een ontzettend schattig kaartje zo met de lieve en zachte kleurtjes!

Helen zei

Mooi kaartje weer. Die vlinder is ook erg leuk.

greet zei

een heel mooi kaartje! Prachtige vlinder en een super schattig afdrukje.

Groetjes Greet

Sandy O zei

What a beautiful card. The butterfly and pasel colors are so pretty. Thank you for entering it in this weeks Digital Tuesday Challenge. Good luck! hugs

Scrappinangler zei

This is so adorable! Beautiful job.

Suzanne J Dean zei

What a cute image and such pretty, soft colors--nice work! thanks for joining us at 7 Kids Challenge!

hugz,
Suzanne