Welkom op mijn blog

zondag 27 maart 2011

Kaartje + een hele leuke verrassing gekregen


Hallo allemaal,

Ik kreeg gisteravond heel onverwachts een hele leuke verrassing van mijn ouders. Hij stond al op mijn verlanglijstje. Ik zat gisteravond lekker te knutselen toen de deurbel ging stonden daar ineens paps en mams met een hele grote doos. En ik had al een vaag vermoeden toen ik de doos zag en ja hoor......ook ik ben nu een trotse bezitter van een Cuttlebug!!! En ik ben er zo blij mee. Super dank je wel paps en mams!

En natuurlijk moest ik hem meteen even proberen en gebruiken ha ha want het kwam heel mooi uit met de sketch van Alles met en over kleuren met derwents want daar moest een ovaal van het afdrukje op. Nou dat ging nu dus mooi makkelijk. Het stempelafdrukje is weer een Tilda geworden. Ik heb haar ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C180, C230, C250, C420, C530 en C600. Verder heb ik het kaartje aangekleed met lint, een strikje met bedel, bloemen (die kreeg ik ook nog van mijn moeder gisteren) en hier heb ik een parel in geplakt, 2 knoopjes en een tekst van de computer.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

A spoon full of sugar - Ribbon, Pearls and flowers
Just Magnolia - Bingo (charms-flowers-buttons)
Prairy Fairy Friday - Oh so spring

Ook wil ik alle nieuwe volgers die er weer bij zijn gekomen van harte welkom heten.

Groetjes,

Cynthia

19 opmerkingen:

Marlies zei

wat heb jij lieve ouders, een pracht cadeau heb je gekregen! Een cuttlebug is echt onmisbaar. En je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!
groetjes, Marlies

Sieta zei

Hoi hoi,
Meis ik ben net zo blij als jou, heerlijk is het om iemand iets te geven wat zo gewenst wordt.
En je kaart is prachtig geworden, mooi ingekleurd een aangekleed.
Nu maar weer sparen voor snij/embossingmallen voor je Cuttlebug.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Marijke en Chantal zei

ooohhh Cyntia wat een bofferd ben jij!! en wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes, Marijke en Chantal

Deborah zei

Veel plezier met je cuttlebug!!!
Wat ben jij een bofkont zeg.
Heel leuk kaartje heb je ermee gemaakt!
Groetjes Deborah

Irene zei

Wat een verwennerij en wat zul je er veel plezier aan beleven...hoe deed je het allemaal zonder CB????? Ik zie nu ineens dat Sieta -die vandaag in de prijzen viel bij Lida - jouw moeder is, wat leuk zeg dat jullie allebei scrappen, zo kun je ook eens van elkaar lenen en ideetjes uitwisselen! Je kaartje is lief!!

Groetjes, Irene

Marrie zei

Wat een lieve ouders heb jij en leuk dat het knutselen nu een stuk makkelijker gaat.
Je kaart is in ieder geval goed gelukt.
Veel knutsel plezier met je Cuttlebug.

Groetjes Marrie

Annemarie en Merit zei

geweldig leif van de pa en ma van jou, leuk kaartje heb je ervan gemaakt. succes met de challenges

Miertje zei

Wat super lief van je ouders
Daar zal je veel plezier aan hebben het is echt een uitkomst de cuttle-bug, veel plezier ermme
Je kaartje is erg mooi !!
En dat afdrukje is geweldig (heb hem toevallig ook gebruikt van de week)
Gr, Miranda

*mieke* zei

Ooooo jij bofbips:-) Super lief van je ouders. Mooie kaart heb je ermee gemaakt zeg!
Groetjes Mieke

Ellen zei

Wat zul jij een plezier beleven van je cuttlebug. Super van je ouders! Je kaart is ook erg leuk.

groetjes, Ellen

Suzi zei

Sweet card, love Tilda and your flowers are so pretty. Thank you for joining us at Fairy Fun Friday this week.
Hugs
Suzi x

manuela zei

Super lief van je ouders
Daar zal je veel plezier aan hebben het is echt een uitkomst de cuttle-bug, veel plezier ermme
Je kaartje is erg mooi geworden!!
En dat afdrukje is geweldig

liefs
Manuela

Jopie zei

Wat lief van je ouders en een cuttle bug is inderdaad onmisbaar, ik ben er elke dag nog blij mee. geniet er maar lekker van.
groeten Jopie

greet zei

Wat een mooie kaart en wat een geweldig cadeau van je ouders. De cuttlebug is een super apparaat en je zult er heel veel plezier van hebben.

Groetjes Greet

Nicole zei

Gefeliciteerd met je cuttlebug. Kan je nog meer mooie kaartjes, zoals deze maken! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Groetjes

Dina zei

prachtige kaart, veel plezier met je cado, bedankt dat je meedeed bij derwent

Stampin Mindy zei

Very pretty, love the stamp and flowers in the corners.

Thanks so much for joining us at Just Magnolia and hAngler last week!

Hugs, Mindy

Dionne zei

Super cute card.
Thanks for playing with us at Fairy Fun Fridays.

Karen's Fun Blog zei

Ver pretty card! Thanks for joining us at MSL! : )