Welkom op mijn blog

zondag 6 maart 2011

Nieuwe digi stempel



Hallo allemaal,

Na het winnen van de challenge van Polly Craft mocht ik 3 digi's uitzoeken bij Secret Crafter. Ze hebben daar echt hele leuke digi's en het was moeilijk kiezen maar dit is er 1 die ik uitgezocht heb en ben er heel erg blij mee. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C110, C170, C300, C330, C360, C520, C600, C650 en C700. Het papier voor dit kaartje is van Bo Bunny. Verder nog een tekststempel erop, 2 hoekstansen, splitpennen, een bloemstans en wat plaksteentjes erop. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van Stamp Something en het thema is deze keer gebruik een digi.

Groetjes,

Cynthia

8 opmerkingen:

Marijke en Chantal zei

Wat een mooi kaartje met een hele mooie Digi!! Mooi ingekleurd Chyntia en die ogen van het jochie.....
Groetjes, Marijke en Chantal

Marlies zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt en een super leuke digi heb je uitgezocht, super mooi gekleurd!
groetjes, Marlies

Ellen zei

Superleuke stempel: schattig jochie. Zal een heerlijk gevoel zijn dat je deze en nog 2 andere hebt mogen uitkiezen. Geniet ervan!

groetjes, Ellen

*mieke* zei

Super leuk afdrukje en zo'n stoere kaart heb je dr van gemaakt!
Er staat nog wat voor je op mijn blog:-)
Groetjes Mieke

Sieta zei

Hij is weer super gaaf geworden.
Succes met de challenge.
Liefs Mam

Sonja zei

Wat een leuke kaart Cynthia.

Ik heb een verrassing voor je.
Kom gauw hier kijken:
http://creamiepdesignteam.blogspot.com/2011/03/de-winnares-van-de-candy.html .

Groetjes, Sonja

Janny zei

Nog gefeliciteerd en wat een leuke digi is dit. Ook leuk dat het een keer een jongen is.
Groetjes Janny

Kirsty Vittetoe zei

Amazing work, thanks for sharing!

Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html