Welkom op mijn blog

woensdag 16 maart 2011

Party Time


Hallo allemaal,

Als eerste wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten. Hierbij weer een mannekaartje. Jeetje wat blijft dat moeilijk. Vooral met de aankleding van de kaart blijf ik het moeilijk hebben. Maar goed we blijven oefenen en overal rondkijken. De digi voor dit kaartje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C380, C390, C440 en C530. Het papier is van Maja Design. Verder heb ik de kaart aangekleed met een tekst van de computer, splitpennen en een stukje touw in een strik. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge van Mo Manning.

Groetjes,

Cynthia

7 opmerkingen:

Anda zei

oooh ik vind hem geweldig, wat een leuke stempel!! En wat betreft de aankleding van dit kereltje: helemaal oke!

Gr. Anda

Elise zei

Ik vind hem leuk hoor! De stempel is echt een schatje. En ja, mannenkaarten vind ik ook altijd zo moeilijk.

Marijke en Chantal zei

Goed gelukt hoor je kaartje en het afdrukje is geweldig!!
Groetjesss

Pat zei

Hi Cynthia...this little guy just makes me smile!! He sure seems to be having a tantrum! But...he is seriously soooooo cute!! Love your soft colors...and the DP, brads, and jute are the perfect backdrop for this little darlin'!! Thanks so much for joining us this week at Mo's!! Pat Frank

*mieke* zei

Het is een erg mooi jongens kaartje geworden hoor! En het afdrukje is super...
Groetjes Mieke

Tinie zei

Hij is leuk!! Superleuke digi!
Succes met de challenge.
groetjes Tinie

Marlies zei

Hele leuke jongenkaart! Super afbeelding!
groetjes, Marlies