Welkom op mijn blog

woensdag 2 maart 2011

Polly Craft challenge gewonnen

Goedeavond allemaal,

Op de late avond nog even een kaartje gepost zie ik ineens allemaal lieve reactie waaronder 1 van Mieke en 1 van Ellen dat ik de challenge bij Polly Craft heb gewonnen. Jippie! Mijn hele dag is weer goed en meteen al het gesnotter vergeten (ik kom er maar niet vanaf) Ik mag 3 digi's bij Secret Crafter uitzoeken. Morgen er maar even goed voor gaan zitten en dan 2 uitzoeken en ik heb mijn lieve moeder de eer gegeven om er ook 1 uit te zoeken. Samen zullen we alles delen heb ik altijd geleerd :-)

Heel erg bedankt Ellen en Mieke voor de berichtjes!

Liefs,

Cynthia

7 opmerkingen:

Helen zei

Proficiat!

Aartje zei

hoi Cynthia, Van harte gefeliciteerd en leuk dat je je moeder ook laat meedelen in de winst.
groeten Aartje

Sieta zei

Hoi hoi,
Gefeliciteerd en lief van je dat ik er ook een mag uitzoeken.
Nou ik heb er even rond gekeken en een keus gemaakt.
En ja, alles zullen we eerlijk delen. Iets ontvangen is leuk maar wat weggeven nog leuker.
Liefs Mam

natacha zei

proficiat

Marijke en Chantal zei

GEFELICITEERD!!!

*mieke* zei

Graag gedaan hoor:-)
Heb je een mooie keus kunnen maken?
Groetjes Mieke

Tinie zei

Gefeliciteerd!! Leuk he om iets te winnen. Bedankt voor je leuke reacties en ik ga ook jouw volger worden.
groetjes Tinie