Welkom op mijn blog

woensdag 2 maart 2011

Rijbewijs gehaald


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt voor een collega die zijn rijbewijs heeft gehaald. Het papier voor dit kaartje is van de Kruidvat. De digi stempel is van Karen's Doodles en ik vind ze echt enig. Ik heb het afdrukje ingekleurd met mijn Derwentpotloden C030, C170, C310, C350, C440, C610, C650 en C720. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Papertake Weekly - Anything goes

Groetjes,

Cynthia

13 opmerkingen:

Bianca zei

Hoi Cynthia, Leuke kaart heb je gemaakt voor je collega. En het afdrukje is inderdaad enig.
Groetjes Bianca

Joke de Wit zei

Wat een leuk kaartje mooi ingekleurd.GrJoke

greet zei

Wat heb je een mooie, vrolijke mannenkaart gemaakt! Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

Groetjes Greet

Dina zei

prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent

*mieke* zei

Mooi mannen kaart heb je weer gemaakt! En succes met de challenge...
Groetjes Mieke

Marlies zei

Hele leuke kaart Cynthia en inderdaad super leuke afbeelding. Succes met de challenges.
groetjes, Marlies

Ellen zei

Geinige kaart met een heel toepasselijke stempel.
En ik zag volgens mij jouw naam (weer) voorbijschuiven, dit keer bij de challenge van Pollycraft. Ik zou zeggen, ga ff langs!

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi hoi,
Wat een vrolijke kaart is dit, lekkere frisse kleuren heb je gebruikt.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Renata van Miltenburg zei

Wat een leuke kleurcombinatie, lekker fris. Leuk ook die cirkels zo.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

marion zei

Leuke kaart hoor. je hebt mooie kleuren gebruikt. Lekker vrolijk, leuk dat je meedoet met Karens Doodles, groetjes Marion

Katina zei

Fab card for a male Cynthia: fun image and great colours! Thanks for sharing it with us at PTW this week. x

anja zei

een mooi vrolijk kaartje mag ook wel bij z"n fijn moment
leuk dat je meedoet
gr Anja KDDT-NL

Annemiek zei

Wat een hele leuke kaart! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!