Welkom op mijn blog

zaterdag 19 maart 2011

Special Delivery


Goedemorgen allemaal,

Als eerste wil ik alle nieuwe volgers weer van harte welkom heten. Ontzettend leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en zijn gaan volgen. Ook wil ik iedereen die al volger was bedanken voor het massaal meedoen met mijn Candy heel erg leuk. En nu het kaartje. Dit kaartje had ik van de week al gemaakt maar nog geen tijd gehad om hem te posten. Het papier voor dit kaartje is van als ik het goed heb Forever Friends maar weet het niet helemaal meer zeker. Het stempelafdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C140, C160, C170, C430, C600 en C620. Verder heb ik dit kaartje aangekleed met een ronde stans die ik van mijn moeder heb gekregen. Bloemen van de Kruidvat en wat parels van de Hotfix. En als laatste een tekst van de computer. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Magnolia Stamp Lovers Challenge en de challenge van Nadia met als thema bloemen.

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

Wil zei

Goedemorgen,
Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt. Je kleuren zijn heel mooi zo bij elkaar.

Groetjes Wil

Jopie zei

Schattig kaartje cynthia, lief plaatje en mooie kleuren.
lieve groeten jopie

Tinie zei

Dit is echt weer zo´n lief kaartje geworden!!
Mooie bloemetjes heb je gebruikt.
groetjes Tinie

Ellen zei

Lief kaartje geworden, erg schattig!

groetjes, Ellen

Anda zei

Weer een heel leuke kaart. Wat een mooie stans heb je hiervoor gebruikt!!

Gr. Anda

Sieta zei

Hoi hoi,
Hij is weer prachtig geworden en leuk zo die strassteentjes op de bloementjes.
Liefs Mam

*mieke* zei

Wat weer een leuke kaar Cynthia! De stans ken ik niet, maar vind hem erg mooi...
Groetjes Mieke

Marijke en Chantal zei

Wat een lief kaartje en de wat een mooie stans heb je gebruikt.
Groetjes, Marijke en Chantal

Sheri zei

Such a sweet, sweet card! Thank you so much for joining us at MSL! :)

Linda zei

wat een mooie kaart, dank je wel voor het meedoen met Nadia's challenge blog
gr linda

Karen's Fun Blog zei

Very pretty! THanks for joining us at MSL! : )

Myriam zei

Leuke kaart!
Bedankt voor je deelname aan Nadia's Challenge.

Liefs, Myriam

cristel zei

mooie kaart en bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge blog
grtjs cristel

Stefanie`s Bastelecke zei

Wow, what a wonderful card !!!

Thanks for joining us at Nadia`s Challengeblog this time.

Hugs
Stefanie