Welkom op mijn blog

vrijdag 25 maart 2011

Thank you for being my mom


Goedeavond allemaal,

Deze keer is het een kaartje voor mijn moeder geworden. Ze is gezellig een nachtje weg met mijn vader dus ik gooi hem vanavond bij haar door de brievenbus en dan heeft ze een leuke verrassing als ze morgen weer thuis komt. Tja het is weer een Tilda maar ze zijn ook zo schattig. Ik heb haar ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C200, C400, C580 en C600. Ik heb weer voor blondhaar gekozen omdat het tuinbroekje ook al bruin was en ik het dan te donker vond. De randjes van de kaart en de tekstlabel heb in oud gemaakt met distressen. Dit was nieuw voor mij maar vond het wel leuk om te doen. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een tekst van de computer, bloemen en hartjes. Verder heb ik de bloemen van Tilda bewerkt met Flowersoft. Ik ben er niet helemaal tevreden over maar ja oefening baart kunst zeggen ze altijd. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Papertake weekly - It's a mom thing
Simon Says - Mothers day
Paperplay - Distressing
Dutch Magnolia Lovers - Bruin+roze+creme/wit en distressen

Groetjes,

Cynthia

14 opmerkingen:

Irene zei

Wat lief van je en wat zal je moeder opkijken als ze deze schattige kaart in de bus vindt.

Groetjes, Irene

Annemarie en Merit zei

Wat lief van je om zo'n schattig kaartje voor je moeder te maken, en wat een leuke harten zitten erop.

Marlies zei

Wat een schattige kaart en wat zal je moeder blij zijn om het te ontvangen. Super mooi!!
groetjes, Marlies

Marijke en Chantal zei

Een erg lief kaartje voor je moeder, zal ze vast heel blij mee zijn!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Helen zei

Daar zal je moeder vast blij verrast mee zijn! Heel mooi kaartje.

Miertje zei

Wat een schattig kaartje daar zal je mams wel erg blij mee zijn
Gr, Miranda

Christa zei

Hoi Cynthia , wat een mooie moederdag-kaart heb je gemaakt voor onze challenge. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

Jeanet zei

Wat een leuk gebaar zeg naar je moede toe, daar zal ze zeker blij mee geweest zijn. Bedankt ook voor het meedoen aan onze challenge bij DML. Groetjes, Jeanet

Ellen zei

Lief kaartje! Je moeder heeft al een superweekeinde en dit is de bekende kers!

groetjes, Ellen

greet zei

Wat een mooie en lieve verrassing voor je moeder!
Groetjes Greet

frazzled2day zei

This is a really pretty card Cynthia. Thank you for playing along with Paper Play Challenges & hope you can join us again next week, hugs, Janey x

Sieta zei

Hoi hoi,
En of dit een verrassing was, ik vind het onwijs gaaf dat je deze voor mij hebt gemaakt.
Hij staat op mijn hobby kamer te pronken en hij is zo mooi.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

*mieke* zei

Wat lief van je om je moeder op deze manier te verassen... Leuke kaart is het!!!
Groetjes Mieke

Lisa aka Myran zei

Awh, this is so sweet! Luv the cute little hearts. Cynthia, thanks for joining us at Papertake Weekly :)