Welkom op mijn blog

zondag 13 maart 2011

Tilda met vlinders


Hallo allemaal,

Deze keer een kaartje met een aantal van mijn nieuwe spulletjes van de beurs. Het papier voor dit kaartje is van Maja Design en ik ben er helemaal weg van. Het stempeltje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C190, C210, C260, C270, C410 en C600. De sketch voor dit kaartje is van Create4Fun. Verder heb ik het kaartje aangekleed met wat bloemen, een tekststempel en nog een strikje. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

Creat4Fun - sketch
Een hoop inspiratie - bloemen en dan rozen
LOTV - Flowers

Bedankt voor alle lieve reacties die ik altijd krijg.

Groetjes,

Cynthia

12 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

wat een schatje....
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Helen zei

Heel leuk kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes

Marijke en Chantal zei

Wat een lief kaartje en wat is het papier mooi!!
Succes met de challenges!
Groetjes, Marijke en Chantal

Marlies zei

wat een leuke kaart en hele schattige stempel.
groetjes, Marlies

Sieta zei

Hoi hoi,
Wat een mooi en lief kaartje is dit geworden.
Pfff ben nu klaar met de copics, alles genoteerd en er stikkertjes met de kleurnummers op geplakt, nu nog een mandje kopen waar ze in kunnen.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

*mieke* zei

Ziet er weer goed uit Cynthia...ik vind Tilda erg schattig!
Groetjes Mieke

natacha zei

mooi kaartje zeg
mooi lief afdrukje ook
grtz natacha

debby4000 zei

Oh this is so adorable, love the cute Tilda.
luv
Debby

Rosietoes zei

Very pretty card and papers. Thank you for joining with us at LOTV this week. :)

Edna x

Brad zei

Tilda is so beautiful and you colored her so softly. Wonderful card!

Trisha zei

You lucky girl-you got your hands on this Tilda stamp-she's sold ot at so many on-line stores! Great creation! Thanks for joining us at Fairy Fun Fridays! xox Trisha

Tracey Brossart zei

So very pretty, love the soft colors! Thanks for playing along with us a Prairie Fairy Fridays Challenge and good luck! :D

xx Tracey xx
PFD/DT