Welkom op mijn blog

maandag 21 maart 2011

Van Harte


Goedeavond allemaal,

Allereerst wil ik weer alle nieuwe volgers van harte welkom heten. In een week tijd heb ik er 10 bij gekregen. Na een paar Magnolia kaartjes wilde ik even wat anders en dat is deze Hanglar and Stanglar kaart geworden. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C170, C390, C400, C530 en C600. De vleugels heb ik bewerkt met Stickles. Het papier voor dit kaartje is van Maja Design. Verder heb ik het kaartje aangekleed met een grote bloem met blaadjes en 2 spelden met knop erbij. Een kantje met een bedel eraan en tot slot een heleboel parels van de Hotfix. Met dit kaartje wil ik graag met de volgende challenges meedoen:

DTC - It's a magical world
Karen's Doodles - foto inspiratie
Bunny Zoe's crafts - Happy birthday + lot of pearls
Polly Craft - Swirl and Pearl
Stamp Smething - something sweet

Groetjes,

Cynthia

15 opmerkingen:

Sieta zei

Wow wat is deze gaaf geworden, gewoonweg een plaatje. En wat heb je de hotfix onderaan mooi op een rij staan en die swirl is ook goed gelukt zo zonder patroon.
Succes met de challenges
Liefs Mam

Deborah zei

Wat een lieverd zeg! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes Deborah

Jopie zei

wat een lief plaatje en alles zo netjes gemaakt.
lieve groeten jopie

Inny zei

Een prachtig kaartje, Cynthia! Mooie zachte kleuren! Erg leuk!

Groetjes, Henny (GD Karen's Doodles).

*mieke* zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Cynthia... Ik vind de hotfix steentjes je kaart helemaal af maken!
Groetjes Mieke

Ellen zei

Erg lief kaartje! Vind vooral de afdruk helemaal leuk. Succes bij de challenges.

groetjes, Ellen

Marlies zei

Een hele leuke kaart, mooi met alle parels en heel lief afdruk, super gekleurd.
succes met de challenges.
groetjes, Marlies

Irene zei

Schitterende kleuren heb je gebruikt en het beeldige afdrukje heel mooi ingekleurd!! Ik ga morgen op les...heb de grote kist van Derwent maar ben nooit helemaal tevreden over mijn eindresultaat dus ik hoop heel veel te leren.

Groetjes, Irene

Marijke en Chantal zei

Lief kaartje!! leuk met al de pareltjes. Wat een schattig afdrukje is dit.
Groetjes, Marijke en Chantal

greet zei

Wat een superschattige kaart! Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

Groetjes Greet

Annemarie en Merit zei

het is een schatje dit afdrukje leuke kaart heb je ermee gemaakt.

Renata van Miltenburg zei

Wat een ontzettend lief kaartje en het afdrukje is enig.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Emma zei

Such a gorgeous card and so adorable.
Thanks for joining us at Pollycraft & good luck.
Hugs Emma x

Annemarie en Merit zei

Hoi Cynthia,

En deze was dus voor mij ik heb hem vandaag ontvangen, in het echie is hij nog veel mooier heel erg bedankt.

gr annemarie en Merit

Nixe07 zei

What a gorgeous card! Love the sweet image and all the fab details.
Thanks for joining in the Bunny Zoe´s Crafts Challenge.
Hugs
Moni