Welkom op mijn blog

zondag 20 maart 2011

Vandaag is rood......


Goedemiddag allemaal,

Vandaag is rood......de kleur van mijn kaartje. Ik hou zelf wat meer van de lichtere kleuren roze en paars maar dit was ook wel een keer leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb het grootste gedeelte van het kaartje gisteravond gemaakt maar kon niet uit de aankleding komen. Een heleboel verschillende dingen geprobeerd en op verschillende manier maar het was steeds net niet wat ik zocht. Vanmorgen met een leeg hoofd opnieuw begonnen en binnen 5 minuten dacht ik dit is het ha ha. Het rode papier van dit kaartje is van de Action en het tekstpapier is van Maja Design en heb ik bewerkt met een Martha pons. Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden C130, C170, C530, C600 en C670. Verder heb ik het kaartje aangekleed met roosjes, blaadjes, stengeltje met bolletjes (ha ha weet niet hoe het heet), een naald met bolletje en een tekststempel met plakparels erop. Op de beurs had ik diverse bedeltjes gekocht maar nog niet gebruikt. Dit is de eerste en vond het heel erg leuk. Het was alleen even lastig om hem op de kaart te maken maar ook dat is weer gelukt. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:

Simon Says - Happy Birthday
Just Magnolia & Hanglar and Stanglar - Favorite color combo

Groetjes,

Cynthia

13 opmerkingen:

Deborah zei

Heel mooi kaartje, leuk met dat bedeltje hoor!
Groetjes Deborah

Miertje zei

Hallo,
wat een prachtig kaartje !!!!
Gr, Miranda

Gea zei

Leuke kaart hoor. Dat heb ik nou ook wel eens dat het niet wil en dat het iets anders word qua kleur , maar hij is erg mooi geworden gr Gea B

Anda zei

Hardstikke leuk gedaan met dat rood. Ik vind het ook nog steeds lastig met de copics om daar de juiste kleur mee te krijgen. Dat bedeltje staat wel heel fijntjs tussen de bloemetjes. Leuk!!

Gr. Anda

Marrie zei

Hallo Cynthia

Wat een lief kaartje.
Leuk zo met die roosjes.

Groetjes Marrie

Marijke en Chantal zei

Ach...wat een lief kaartje! Leuk dat bedeltje erbijsamen met de bloemen. Wij hebben ook een paar bedeltjes gekocht op de beurs, zijn wel leuk om te gebruiken.
Groetjes, Marijke en Chantal

*mieke* zei

Hele mooie kaart weer Cynthia!!! En bedels zijn inderdaad erg leuk om op je kaart te gebruiken, helaas vergaat ik vaak dat ik ze heb:-)
Groetjes Mieke

Marlies zei

Prachtige kaart, mooie kleur en leuk gedaan met het bedeltje!
groetjes, Marlies

Aartje zei

Woooooooooow, rood staat je goed, wat een leuke mooie kaaet is dit geworden. Ik ben er jaloers op groeten Aartje

Sieta zei

Hoi hoi,
Wat is ie mooi geworden, ook de kaart opbouw is prachtig. En dan nog de randpons, wat is die geweldig mooi.
Liefs Mam

Ellen zei

Een lief kaartje hoor! En wat een nachtje rust al niet op kan leveren. Herkenbaar!

groetjes, Ellen

natacha zei

schitterende kaartje mooie warme kleuren ook
grtz natacha

Dawny P zei

What a fabulous card chick. I love the colours and the image you used - oh so pretty. Thank you for joining us over at the Simon Says Stamp challenge, hugs, Dawny xxx