Welkom op mijn blog

maandag 18 april 2011

Candy winnaar


Goedemiddag allemaal,

Hierbij de uitslag van mijn Candy. Als eerste wil ik iedereen bedanken die massaal mee heeft gedaan met de Candy. Dit was echt ver boven mijn verwachting en dus zeker voor herhaling vatbaar. En nu de winnaar, dit is geworden.............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Pascal heeft eerst gehusselt en toen een lootje getrokken en dit is geworden Mirande van harte gefeliciteerd! Wil je mij even een e-mail sturen?

Groetjes,

Cynthia & Pascal

12 opmerkingen:

Liesbeth zei

gefeliciteerd Mirande met je mooie Candy, en jij bedankt voor de kans om hem te winnen Cynthia.
gr.Liesbeth

Sieta zei

Mirande gefeliciteerd met het winnen van de candy, veel plezier ermee.
Lieve groetjes Sieta

Irene zei

Wat doet die kleine man dat goed en jij van harte gefeliciteerd Mirande met deze te gekke candy!!

Irene

Karolina zei

Gefeliciteerd Mirande!!!

Wil zei

Gefeliciteerd Mirande,met deze mooie candy.

Desirée-ScrapDees zei

Mirande proficiat en jij bedankt voor je verloting ervan!

Mirande zei

Hoi Cynthia,
Wat kan jouw zoon goed husselen en lootjes trekken. Nou Pascal geweldig dat je mijn lootje eruit gevist hebt. Ik word er helemaal blij van. Met al deze mooie spulletjes kan ik vast weer iets heel moois maken.
Groetjes Mirande

Mirande zei

Hoi Cynthia,
Nou vergeet ik in mijn enthousiasme helemaal om mijn mail adres door te geven. Je kunt mij mailen op m.messink@dewingerd-twello.nl Een hele fijne avond nog.
Groetjes Mirande

Dora zei

gefeliciteerd Mirande, met je mooie prijs,
veel plezier toegewenst.
dank je wel voor het organiseren. Cynthia!

groetjes dora

*mieke* zei

Gefeliciteerd Mirande en jij bedankt voor de kans Cynthia!
Groetjes Mieke

natacha zei

gefeliciteerd mirande met je mooie prijs
veel plezier ermee
grtz natacha

Marijke en Chantal zei

Gefelciteerd Mirande en Chyntia bedankt voor deze kans om een candy te winnen.
groetjes, Marijke en Chantal