Welkom op mijn blog

zaterdag 16 april 2011

Een kaartje en 100 volgers!

Goedeavond allemaal,

Ik wilde net mijn kaartje posten en zie tot mijn grote verrassing dat ik op de 100 volgers heb gehaald. Jeetje ben er gewoon een beetje stil van. Ik ben hier heel blij mee en hoop dat de meesten van jullie ook na mijn candy een volger blijven. En nu mijn kaartje:



Deze keer heb ik voor een digi van Mo Manning gebruikt en heb hem ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Het papier voor dit kaartje komt uit mijn restenbakje dus durf zo niet te zeggen wat het allemaal is. Verder heb ik het kaartje aangekleed met knopen en een tekst van een stempel. Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challen van DP2 waar de challenge Start of something NEW is. En de challenge van Alles met en over Derwents waar het thema geboortekaartje is.

Groetjes,

Cynthia

18 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Cynthia allereerst van harte gefeliciteerd met je 100 volgers. Wat een mijlpaal. En we blijven na je candy natuurlijk gewoon volger, we willen graag je mooie creaties blijven zien. Wat een leuke digi heb je gebruikt. Kaartje als geheel is erg mooi geworden.
Groetjes Aartje

Desirée-ScrapDees zei

wat een leuke kaart zeg, leuk die piekhaartjes echt schattig!

Sieta zei

Hoi hoi,
Gefeliciteerd met je 100 volgers en dat er nog vele mogen volgen.
Je kaart is ook weer erg mooi geworden, wat een schatje is het hé dat afdrukje van MM.
Succes met de challenges.
Liefs Mam

Wil zei

Gefeliciteerd hoor met je 100 volgers. Echt super. Maar je heb dan ook weer een schitterend kaartje gemaakt, echt super lief is hij geworden.
Lieve groetjes Wil

Chantal zei

Natuurlijk blijf ik volger! Dit is ook weer een plaatje hoor!

Groetjes,
Chantal

*mieke* zei

Wat weer een mooie kaart Cynthia en gefeliciteerd met je 100 volgers!!! Op naar de 200.....
Groetjes Mieke

Marijke en Chantal zei

Ach....wat een "scheetje" het afdrukje, lief kaartje. Gefeliciteerd met je mijlpaal van 100 volgers!!
Fijne zondag verder, Marijke en Chantal

Irene zei

Wat een schetig kaartje met dat bloterikje met piekhaartjes!! Proficiat met je 100 volgers, mooi getal!! Ik zou het ook heel leuk vinden als je eens bij mij langs kwam, je moedertje is al volger maar jou heb ik nog nooit op mijn blog gezien!!!

Groetjes, Irene

Irene zei

I am happy, dankjewel!!!!!!!!!

Irene

Marlies zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers. Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt. Super leuke afbeelding!
groetjes, Marlies

Elaine L. zei

Great work on this! I just love that image. Glad you joined us in Mo's Challenge.

Dora zei

leuke kaart, erg leuke grappige digistempel.

groetjes Dora

natacha zei

leuke kaart en proficiat met je 100 volgers zijn er ondertussen al 102 ;)
fijne avond nog grtz natacha

Tinie zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers!! En je kaartje is weer een schatje om te zien!!
Mooi ingekleurd hoor!
Groetjes Tinie

Janny zei

Wat een lief kaartje leuke stempel. Groetjes Janny

manuela zei

Hoi hoi,
Gefeliciteerd met je 100 volgers en dat er nog vele mogen volgen.
Wat weer een mooie kaart Cynthi
lief stempeltje

groetjes
Manuela

Dina zei

prachtig kaartje, bedankt voor je delname bij derwent

Dorcas zei

How sweet!! We really appreciate you playing at Mo’s challenge! Thanks so much.
PS) I have blog candy if you’d like to have a peak…