Welkom op mijn blog

zaterdag 30 april 2011

Enjoy the moment


Goedeavond allemaal,

Op de valreep nog een kaartje voor de Stamptacular Sunday Challenge. De opdracht was deze keer 'Pile it on' en hiervoor moest je minimaal 5 lagen op elkaar doen.  Het afdrukje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Derwentpotloden. Verder heb ik het kaartje vrij eenvoudig gelaten om de lagen mooi uit te laten komen. Een bloem erop die ik van mijn moeder heb gekregen. Verder nog een tekst erop en hotfixsteentjes.

Groetjes,

Cynthia

13 opmerkingen:

Tinie zei

Hij is heel mooi geworden, Cynthia!! Lief afdrukje en mooi de kleuren er zo bij!
Groetjes Tinie

*mieke* zei

Mooie kaart Cynthia! Zelf heb ik ook net op de valreep meegdaan...succes!
Groetjes Mieke

Sieta zei

Hoi hoi,
Wat weer een mooie kaart, prachtig ook van kleur.
Succes met de challenge.
Liefs Mam

Bron zei

awww this puppy is so gorgeous as is you entire card. Thanks for joining us at Stamptacular this week. Hugs Bron :D

Annemarie en Merit zei

prachtig gedaan en schattig is dit lieve hondje he!

Marijke en Chantal zei

Wat een schatje, mooie zachte kleurtjes en wat een lief afdrukje!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Marlies zei

Wat een leuke kaart met een super schattige afdruk!
groetjes, Marlies

natacha zei

heel mooi lief kaartje

Mirande zei

Hoi Cynthia,
Wat een mooi kaartje met een heel lief, schattig stempeltje. Fijne zondag nog.
Groetjes Mirande

Irene zei

Lief kaartje met dat schattige hondje en die vlinder en alle lagen papier passen super bij elkaar!

Groetjes, Irene

Janny zei

Wat een leuk en lief kaartje, Groetjes Janny

greet zei

Wat een superleuke en mooie kaart.

Groetjes Greet

Scrap en Kaartenfun zei

Ik ben gek op honden en vind dit kaartje erg leuk geworden. Juist omdat hij niet zo druk is geworden springt de hond eruit.
Groetjes Lida

Ik geef een leuke gave Candy weg. Misschien heb je zin om mee te doen.
Kom dan even langs bloggen.
Doeg